וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אין משחקי חוץ קלים, מרגיש שיש לי עוד הרבה מה לתרום"

23.10.2018 / 16:44

הפועל ירושלים יוצאת למשחק חוץ בבלגיה מול אנטוורפן בליגת האלופות כשהיא עם מאזן מושלם (שלישי, 21:00, 5STARS), קטש: "משחק מאתגר". יוגב אוחיון וכריס ג'ונסון הפצועים בספק

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"נקודת מבט של קפטן". ליאור אליהו/ברני ארדוב

הפועל ירושלים המריאה היום (שלישי) לבלגיה לקראת משחקה מול אנטוורפן (שלישי, 21:00, 5STARS) במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות בכדורסל. כזכור, ירושלים פתחה את העונה האירופית שלה בצורה נהדרת עם ניצחון חוץ על א.א.ק אתונה וניצחון נוסף בבית מול ליטקבאליס.

עוד בנושא
מכבי תל אביב מחפשת חיזוק, ניסיונות להכשיר את ווילבקין לאולימפיאקוס
טי ג'יי קליין זומן לסגל נבחרת ישראל למשחקים מול גאורגיה וסרביה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
"מוקדם מדי לקבוע דברים לגבי היכולת". עודד קטש/קובי אליהו

מוקדם יותר השבוע האדומים גברו על עירוני נס ציונה בהופעה יפה, 74:90. כריס ג'ונסון הפצוע נמצא בספק למשחק ובירושלים עושים מאמצים להכשירו. המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק חוץ קשה, אפילו הדרך שלנו לשם לא פשוטה. אנטוורפן היא קבוצה עם קליעה טובה מבחוץ, מה שתמיד מסוכן, בטח ובטח שהם במגרש הביתי שלהם. הם רצים הרבה זמן יחד, עוד מהשנה שעברה, וזה מעניק להם יתרון. משחק הליגה האחרון שלהם היה לא טוב, אבל מבחינתנו זה רק אומר שהם יבואו עם יותר מוטיבציה לחזור למומנטום חיובי בבית. לגבי היכולת שלנו, מוקדם מדי לקבוע דברים, יש עוד עונה ארוכה לפנינו". קטש התייחס בקצרה לפצועים: "יוגב אוחיון עובר טיפולים ויצטרף אלינו שם, כריס ג'ונסון לא התאמן וצריך לחכות, זו תהיה החלטה שנקבל רגע לפני המשחק".

הקפטן ליאור אליהו הוסיף : "זו יריבה לא פשוטה, בטח לא בבלגיה. אין משחקי חוץ קלים. באופן אישי, אני מרגיש במקום אחר, מסתכל על הקבוצה מנקודת מבט בוגרת יותר, וגם כקפטן. אני רוצה לתרום למועדון בכל דרך שאפשר, וכמובן שיש לי עוד הרבה מה לתת למועדון במונחים של כדורסל".

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים במאזן מושלם, ג'יימס פלדין משבח את תמיר בלאט ועודד קטש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully