וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים במאזן מושלם, ג'יימס פלדין משבח את תמיר בלאט ועודד קטש

22.10.2018 / 7:55

הגארד המצטיין מתלהב מהרכז ומהמאמן: "בלאט יודע מה לעשות כדי להגיע לרמה הבאה, קטש נותן לי המון חופש, אני אוהב אותו"

one

הפועל ירושלים ממשיכה את פתיחת העונה המצוינת. אמש (ראשון) הביסו הירושלמים 74:90 את עירוני נס ציונה, שמרו על מאזן מושלם בכל המסגרות, וכל זה למרות שחסרו את יוגב אוחיון וכריס ג'ונסון הפצועים.

"יוגב צריך לחזור מטיפולים, נראה כמה זה עזר לו. כריס יחזור עוד כמה ימים ומקווים שהמנוחה עזרה לו", עדכן המאמן עודד קטש בנוגע למצבת הפצועים, וציין שהתוספת של טיישון תומאס, שיחזור מהשעייה בסוף החודש, "תיתן לנו עוד שחקן שיכול לעזור".

כך או כך, מי שנותן את הטון בירושלים בפתיחת העונה הוא ללא ספק ג'יימס פלדין. אמש נקלע הגארד לבעיית עבירות (היו לו שלושה כאלה ברבע הראשון), אך סיים בכל זאת עם 14 נקודות ו-4 אסיסטים. "מעולם לא קרה לי שהדביקו לי שלוש עבירות ברבע הראשון. למזלנו, יש שחקנים טובים בקבוצה שעשו קליעות גדולות ברבע השלישי בו נס ציונה ניסתה לחזור", ניתח פלדין את המשחק.

פלדין שיבח את שותפו לקו האחורי תמיר בלאט, שרשם עוד משחק טוב עם 13 נקודות, 8 אסיסטים ו-3 חטיפות: "הוא עובד קשה, מבין את התפקיד שלו ואת מה שהוא צריך לעשות כדי להגיע לרמה הבאה, ועובד על המשחק שלו. אני מרוצה ממנו ואוהב את איך שהוא עובד. הוא שחקן צעיר עם אבא מאמן, כך שהוא יודע איך להשתפר גם כשאין אימונים".

על העבודה עם עודד קטש אמר פלדין: "הוא נותן לי המון חופש, הוא סומך עליי התקפית והגנתית, על המגרש ומחוצה לו. אני פה כדי להראות שאני יכול להיות מנהיג ויכול לקחת אחריות, ואני אוהב אותו את המאמן".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא

מאזן מושלם בכל המסגרות: הפועל ירושלים הביסה 74:90 את נס ציונה
עודד קטש: "שמח על משחק ההגנה שלנו, מחכים שהפצועים יצטרפו"

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
פלדין: "אני אוהב אותו". עודד קטש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully