וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "שמח על משחק ההגנה שלנו, מחכים שהפצועים יצטרפו"

21.10.2018 / 23:48

מאמן הפועל ירושלים נשמע מרוצה אחרי הניצחון 74:90 מול נס ציונה שהבטיח מאזן מושלם, בבירה מחכים לשובו של טיישון תומאס מהשעיה בסוף אוקטובר. דני פרנקו אחרי ההפסד לגלבוע/גליל: "צריכים להיות קבוצה טובה יותר"

one

הפועל ירושלים המשיכה הערב (ראשון) ברצף הניצחונות שלה ושמרה על מאזן מושלם, כשגברה על עירוני נס ציונה בחוץ 74:90. עודד קטש מאמן האדומים אמר בסיום: "אני שמח על איך שהופענו למשחק וגם על משחק ההגנה שלנו. הרבע השלישי היה פחות טוב מבחינתנו, היינו פחות חכמים התקפית. אחת המטרות שלנו במשחק הזה הייתה לשלוט בריבאונד ההגנה, כדי שנוכל לרוץ טוב ולעשות נקודות קלות. אנחנו צריכים ומקווים שהפצועים שלנו יחזרו מהר, בקרוב גם טיישון תומאס יצטרף אלינו".

כזכור, טיישון תומאס שהצטרף מהפועל חולון, נמצא חיובי בבדיקת סמים, אך כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בירושלים בחרו להעניק לו הזדמנות נוספת מיד כשיחזור מהשעיה והוא צפוי להצטרף בסוף החודש.

מן הצד השני, נדב זילברשטיין המאוכזב אמר: "לא נכנסנו טוב למשחק, החטאנו המון זריקות פנויות בהתחלה וזה פגע לנו באנרגיות. מול קבוצה כמו הפועל ירושלים חייבים לשחק אגרסיבי, ולא עשינו את זה מספיק. לא עצרנו את ריבאונד ההתקפה שלהם, אז הם יכלו לרוץ. בשבועיים האחרונים אנחנו מציגים רכות וזה דבר שחייב להשתנות. לשחק פעמיים בשבוע לא מפריע לנו, פשוט צריך לבוא בגישה הנכונה, בטח מול יריבה בסדר גודל של הפועל ירושלים שמענישה אותך על כל טעות".

עוד בנושא
הפועל ירושלים ניצחה את נס ציונה 74:90
רמי הדר חוזר ליד אליהו, בראד גרינברג מחפש ניצחון בכורה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
משחק מאכזב נוסף של הפועל תל אביב. דני פרנקו/דני מרון

במשחק מוקדם יותר, הפועל תל אביב של דני פרנקו לא הצליחה לצאת מהמשבר והפסידה בביתה 76:86 לגלבוע/גליל. ההפסד מצטרף לתבוסה שהאדומים חטפו מהפועל באר שבע במחזור הקודם, והם יצטרכו להראות שינוי בקרוב מאוד. פרנקו אמר בסיום: ""מה עובר עלינו? זה לא שהיינו מדהימים עד עכשיו. אני לא חושב ש-20 דקות במשחק יכול להעיד על קבוצה. במשחק מול אילת שיחקנו כמו ששיחקנו בשש דקות הראשונות היום. אנחנו קבוצת קליעה שאמורה להיות טובה יותר, לא קלענו באחוזים טובים היום כדי לייצר ריצות. מה שפגע בנו הכי הרבה זה 24 איבודי כדור שלנו, שגרמו לסלים קלים שלהם. שנה שעברה היו פה שחקנים עם מנטליות ואופי שונה, השנה יש קבוצה אחרת. יש קבוצה מוכשרת, אסור לעשות השוואות, הכדורסל שלי הוא לא כל כך הרבה איבודים. זה שקט נפשי מסויים שנפתח בעתיד".

אריאל בית הלחמי, שקבוצתו רשמה ניצחוץ חוץ נאה, אמר: "יש לנו קבוצה צעירה. חוץ מאיאן מילר אף אחד לא היה באירופה. לאט לאט אנו לומדים את הליגה, הדרייב אין זה מגרש קשה עם קבוצה מצויינת. ברבע האחרון חזרנו בזכות ההגנה שלנו. אני חושב שהעצירות שלנו בהגנה היו קריטיות. עצרנו אותם בהתקפות החשובות ועשינו סלים גדולים. זה היה ההבדל בסופו של דבר. הגלבוע זה מקום לצעירים, רואים את זה גם מהצד ואני שמח, החברה הצעירים צריכים את התמיכה הזו. הקהל שלנו באמת זה משהו שמלווה אותי מהיום הראשון בגלבוע. בסיבוב השלישי בעונה הראשונה שלי גן נר היה כמעט ריק. בעזרת הצוות השיווקי הקבוצה, קירבנו הרבה מאוד אוהדים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully