וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לעניינים: אטלנטה ניצחה את הג'איינטס

הפאלקונס השיגו ניצחון שני ברציפות, 20:23 ונשארו בתמונה ב-NFC דרום. העונה של ניו יורק נראית אבודה. אמארי קופר נשלח בטרייד מאוקלנד לדאלאס תמורת בחירת סיבוב ראשון

חוליו ג'ונס אטלנטה פאלקונס מול ניו יורק ג'איינטס. GettyImages
הפאלקונס לא מוותרים, הג'איינטס כנראה שכן/GettyImages

המחזור השביעי ב-NFL ננעל הלילה (בין שני לשלישי) באטלנטה, שם הפאלקונס (4:3) חזרו לחיים ב-NFC דרום הקשה בזכות ניצחון שני ברציפות, 20:23 את ניו יורק ג'איינטס (6:1), שככל הנראה סיימו סופית את העונה שלהם אחרי הפסד רביעי ברצף.

ההתחלה הייתה קשה לצפייה ורק חמש דקות למחצית הושגו הנקודות הראשונות, עם פצצה של מאט ריאן ל-47 יארד וטאצ'דאון של מרווין הול. באמצע הרבע האחרון, המארחים כבר עלו ל-6:20, לפני שניו יורק צימקה עם כחמש דקות על השעון ומשום מה הלכה להמרת שתי נקודות שכשלה.

אטלנטה התקדמה מעט וג'ורג'יו טאבקיו השחיל שער שדה ענק מ-56 יארד כדי להקפיץ את ההפרש ל-11. ניו יורק שוב לקחה את הזמן משום מה וניהול שעון גרוע הוביל אותה להשיג טאצ'דאון (פלוס המרה מוצלחת הפעם), עם חמש שניות בלבד על השעון, מה שהיה מעט מדי ומאוחר מדי.

ריאן סיים את המשחק עם 379 יארד וטאצ'דאון, חוליו ג'ונס תפס ל-104 (שוב ללא טאצ'דאון) ורשם פאמבל. 399 וטאצ'דאון לאיליי מאנינג, 167 באוויר לסטרלינג שפרד ו-143 עם טאצ'דאון לאודל בקהאם ג'וניור.

* אוקלנד שבונה את עצמה מחדש תחת ג'ון גרודן שלחה בטרייד את אמארי קופר לדאלאס, תמורת בחירת סיבוב ראשון. היא גם את הכניסה את מרשואן לינץ' לרשימת הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully