וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל נשים: אליצור חולון דרסה 59:123 את בני יהודה

קלי עם 26 נק', 11 ריב' ו-10 אס' וג'ורדן הופר (36 ו-14) הובילו את חולון לניצחון מול יריבה מביכה. רמת חן ניצחה 59:78 באשדוד

נעמה שפיר שחקנית מכבי רמת חן. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
רמת חן ונעמה שפיר סימנו וי/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

כמה חיכינו, כמה ציפינו, ספרנו את הימים את הדקות, את השעות והיום (שני) סוף סוף חזרה ליגת העל בכדורסל נשים. מכבי רמת חן הביסה 59:78 את מכבי אשדוד, בנות הרצליה ניצחה 71:77 את הפועל פתח תקוה, הפועל ראשון לציון הביסה 62:96 את א.ס. רמת השרון, אליצור נוה דוד רמלה הביסה 67:88 את מכבי רעננה של עדני דגן ואליצור חולון דרסה ורמסה 59:123.

צ'לסי הופקינס שחקנית מכבי אשדוד מול אמרסט אלסטון שחקנית מכבי רמת חן. עודד קרני,באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
אליה, כרגיל, קשה לבוא בטענות. צ'לסי הופקינס/אתר רשמי, עודד קרני,באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי אשדוד - מכבי רמת חן 78:59

איזה כיף שהעונה מתחילה עם קלאסיקו בין שתי הקבוצות הדומיננטיות ביותר בליגה בעונות האחרונות. מי שהגיעה מוכנה וחדה יותר היא מכבי רמת חן שהביסה את אשדוד ללא תנאי כשלירון שרף, הבן של צביקה, פותח ערב מוצלח עבור המשפחה. צ'לסי הופקינס, שבעבר זכתה לכינוי ראסל ווסטברוק של כדורסל הנשים, סיימה משחק לא רע עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים וגם ויקטוריה ויויאנס תרמה 17 נקודות, אבל דניאל אדאמס הייתה חלשה וסיימה עם 7 נקודות בלבד וגם טיאה פרסלי לא הבריקה עם 7 נקודות וכך קשה לנצח. אצל המנצחת אלכס הארדן, התשובה של ליגת הנשים לג'יימס הארדן אבל לא קרובת משפחה, בלטה עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים, קאריזמה פן הנהדרת קלעה 12 נקודות וקלטה לא פחות מ-17 ריבאונדים כשקטיה לויצקי קולעת 11 מול האקסית ואמרסט אלסטון תורמת 14.

הפועל פתח תקוה - בנות הרצליה 77:71

נסכם לכן ולכם את המשחק הזה בשתי מילים: קריסטל ברדפורד. הכוכבת של הרצליה הגיעה לעונה עם משחק לפנתאון, שכלל 36 נקודות (15 מ-27 מהשדה), 16 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-6 חטיפות (מדד 50!). הכוכבת של הרצליה הוליכה אותן לניצחון במשחק היחיד שהיה צמוד במחזור הפתיחה. אופיר בנט הוסיפה 13. אצל המפסידה בלטה קאדיג'ה קייב עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים כשאלכסיס פטרסון תורמת 17 נקודות ו-5 אסיסטים, מוניק ריד קלעה 16 וקלטה 12 ריבאונדים, אבל גם הוסיפה 5 איבודים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שי קלי שחקנית א.ס. רמת השרון. עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
טריפל-דאבל ראשון של העונה, שי קלי/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הפועל ראשון לציון - א.ס. רמת השרון 62:96

נו, לא כך קיוותה אורנה אוסטפלד לראות את פרויקט חייה פותחת את העונה. א.ס. רמת השרון הובסה והושפלה על ידי הפועל ראשון לציון במשחק שלא היה תחרותי בשום שלב. ג'יליאן אלין בלטה אצל ראשון עם 20 נקודות, 13 ריבאונדים ו-4 חסימות, עדי לוקס קלעה 16 ובריאנה ריצ'רדסון הוסיפה 14. אצל רמת השרון בלטה טיאנה מולדרו עם 16 ו-5 ריבאונדים.

מכבי רעננה - אליצור נוה דוד רמלה 88:67

את העונה שעברה סיים עדני דגן במקום האחרון כשאימן את בני יהודה, גם את העונה הנוכחית הוא פתח רע, אבל היו סמוכים ובטוחים שלמאמן הוותיק בעל הקול המתכתי והאישיות הססגונית יש עוד הרבה טריקים בשרוול. רמלה נהנתה מ-21 נקודות ו-8 ריבאונדים של אלישיה גרי, ג'יימי גארד תרמה 16 נקודות ו-5 כדורים חוזרים, אליסון הייטאוור קלעה 15. אצל המארחת מאי דיין בלטה עם 12 נקודות.

בני יהודה - אליצור חולון 123:59

זו תוצאה שכואבת לכל חובבי כדורסל הנשים, חוסר תחרותיות שלא מכבדת את הענף היקר והקרוב לליבנו. בני יהודה, שסיימה את העונה האחרונה במקום האחרון ובכל זאת נותרה בליגה, ספגה בלואאוט מארץ הבלואאוטים כשעל רקע הבחירות המוניציפאליות המתקרבות בישראל ניתן להגדיר את חולון כראש עיריית בלואאוט סיטי. שי קלי מחולון קבעה את הטריפל-דאבל הראשון לעונה בליגה עם 26 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, לורן גודוויין קלעה 28 נקודות והוסיפה 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-6 חטיפות, ג'ורדן הופר הפציצה 36 נקודות באחוזים מדהימים (12 מ-15 מהשדה) והוסיפה 14 ריבאונדים, אמילי ספקטור קלעה 13 וקלטה 8 כדורים חוזרים. את המפסידה במשחק האומלל הזה הובילה נועה זליבנסקי עם 19 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully