וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: קאליף וואייט הלוהט וחולון מארחים את פאוק סלוניקי

22.10.2018 / 15:57

הסגולים שנמצאים במומנטום טוב מאוד ינסו להמשיך את הריצה שלהם כשיפגשו את המעצמה האירופית לשעבר (19:45, 5LIVE) שמציגה סגל עמוס אמריקאים. הגארד קלע יותר שלשות משבע קבוצות במפעל עד כה

one

העונה האירופית של הפועל חולון תימשך מחר (שלישי) כשהסגולים יארחו בביתם את פאוק סלוניקי היוונית (19:45, שידור ישיר ב-5LIVE). חולון מגיעה למשחק במאזן של ניצחון אחד על פריבורג השוויצרית בבית, מול הפסד אחד, לוונציה בחוץ בשבוע שעבר. מנגד היריבה היוונית עדיין לא ניצחה משחק בליגת האלופות, כשהיא מפסידה גם כן לוונציה בחוץ, ובשבוע שעבר מנוצחת על ידי טלקום בון ביוון.

תקציר: הפועל חולון - בני הרצליה 78:86. one
רוצים להמשיך את המומנטום גם מול פאוק. שחקני חולון חוגגים/one

100 דקות של כדורסל השלימה הפועל חולון ב-72 שעות, כשאחרי ההפסד לוונציה ביום רביעי שיחקה שתי הארכות לפני שגברה בקושי רב על הפועל אילת בבית. הקבוצה של דן שמיר עשתה לא מעט טעויות לפני שהצליחה לסגור את המשחק בהארכה שנייה, לא מעט בזכות יכולת נהדרת של גיא פניני וקאליף וואייט, שני המצטיינים גם במשחק בוונציה. וואייט נמצא בכושר אישי מדהים, כשהוא קולע עד כה לא פחות מ-13 שלשות בשני משחקים, יותר שלשות ממה שקלעו שבע קבוצות שונות בליגת האלופות עד כה. בחולון יודעים שאם ברצונם להתמודד באמת על אחד המקומות לשמינית הגמר, אסור להם להפסיד ליוונים בבית.

פאוק סלוניקי, פעם מעצמה ברמה אירופית, היא כבר לא הקבוצה הגדולה שהייתה, ובקושי אחת הגדולות ביוון. הקבוצה הנוכחית של פאוק אותה מדריך איליאס פפאתאודורו מחזיקה שישה אמריקאים, כששנייהם מהם בעלי עבר בליגת העל - וויליאם האצ'ר בן ה-34 שיחק לפני 6 שנים בגלבוע/גליל, ופיל גוס בן ה-35 עבר לפני עשור באשקלון. שחקנים מעניינים נוספים הם שחקן הפנים מאליק פופ, הסנטר מאנגולה יאניק מוריירה, הגארד הסרבי מילנקו טפיץ', ששיחק בעברו בנבחרת סרביה, והגארד המקומי אנטוניס קוניאריס, שזכור לישראל בזכות העובדה שהוביל את נבחרת יוון לזכייה באליפות אירופה לנבחרות עתודה על חשבון הנבחרת של עודד קטש ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully