וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: קימי רייקונן ניצח בארה"ב, האליפות של לואיס המילטון תחכה

האלוף המכהן זינק מהפול פוזישן ויכול היה לחגוג זכייה חמישית בתואר, אבל סיים רק שלישי ויריבו פטל רביעי, כך שההכתרה נדחתה למקסיקו

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. GettyImages
יחכה עוד קצת. לואיס המילטון/GettyImages

אליפות העולם החמישית של לואיס המילטון בסבב פורמולה 1 תחכה עוד קצת, לאחר שהבריטי לא הצליח לסגור עניין בגרנד פרי ארה"ב הערב (ראשון) המילטון זינק מהפול פוזישן וידע שניצחון מבטיח לו את התואר עוד לפני שלושת המרוצים האחרונים של העונה, אבל הוא סיים שלישי, יריבו סבסטיאן פטל רביעי ומי שחגג ניצחון ראשון מאז מרץ 2013 ולמעשה דחה את ההכתרה למקסיקו היה קימי רייקונן הוותיק.

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

קימי רייקונן נהג קבוצת פרארי, פורמולה 1. GettyImages
חיכה חמש שנים וחצי. קימי רייקונן/GettyImages

המרוץ באוסטין סיפק דרמה גדולה. המילטון איבד את ההובלה לרייקונן כבר בפנייה הראשונה, חזר להוליך, אבל הפיני של פרארי תפס את הבכורה ובעקבותיו היה מקס ורשטאפן ההולנדי שזינק בכלל מהמקום ה-18. לקראת הסיום המתח היה בשיאו, כשהמילטון ניצב במקום השלישי וידע שלאור העובדה שפטל מדורג חמישי, הוא צריך לעקוף את ורשטאפן כדי להבטיח זכייה באליפות. מי שמנע מפטל להתקדם הוא ואלטרי בוטאס, חברו של המילטון לקבוצת מרצדס שהיה במקום הרביעי, אבל בסופו של דבר הגרמני ביצע עקיפה ואילו האלוף עצמו נותר שלישי.

המילטון כעת עם 70 נקודות יתרון בפסגה, כשנותרו עוד שלושה מרוצים לתום העונה ו-75 נקודות בקופה. המשמעות: הבריטי של מרצדס צריך לסיים שביעי כדי להבטיח את האליפות במקסיקו.

דירוג הנהגים (אחרי 18 מרוצים):

1. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 346 נקודות
2. סבסטיאן פטל (גרמניה, פרארי) 276
3. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) 221
4. ואלטרי בוטאס (פינלנד, מרצדס) 217
5. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 191

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully