וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה את ניס בדרבי, מונפלייה עלתה למקום השלישי

שער של מורגן סאנסון העניק לאורחת 0:1 באליאנץ ריביירה והיא צמודה למונפלייה שגברה 0:2 על בורדו. סנט אטיין וראן נפרדו ב-1:1

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-10 בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם הדרבי של הריביירה, בו ניצחה מארסיי 0:1 בחוץ את ניס. מי שעקפה את מארסיי ועלתה למקום השלישי בזכות הפרש שערים היא מונפלייה המפתיעה, שניצחה 0:2 את בורדו. סנט אטיין וראן נפרדו ב-1:1.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
פריס סן ז'רמן מושלמת אחרי 0:5 קליל על אמיין
ניימאר יחזור לברצלונה? סגן הנשיא סיפק הצהרה ראשונה בנושא

מישל דר זקריאן מאמן מונפלייה. רויטרס
מונפלייה שלו ממשיכה לדהור. מישל דר זקריאן/רויטרס

מונפלייה - בורדו 0:2

משחק תשיעי ללא הפסד למארחת, שמחזיקה ברצף הכי טוב פרט לפריס סן ז'רמן ומתמקמת בצמרת. גאטן לאבורד, חלוץ המריבה שעבר מבורדו למונפלייה לפני כחודשיים וגרם לפיצוץ עם גוסטבו פוייט, ניצל יציאה רעה של בנואה קוסטיל, שאולי הסתנוור מהמדים הוורודים של מונפלייה, ונגח לרשת קבוצתו לשעבר בדקה ה-17. אנדי דלור סגר עניין עם פנדל בדקה ה-53 אחרי נגיעת יד ברחבה ובורדו נוצחה אחרי חמישה משחקים ללא הפסד.

עוד באותו נושא

תיירי הנרי הפסיד בבכורה כמאמן מונאקו, שירדה אל מתחת לקו האדום

לכתבה המלאה
שחקן מארסיי מורגן סאנסון. רויטרס
סיבוב נהדר ושער. מורגן סאנסון/רויטרס

ניס - מארסיי 1:0

בפעם הרביעית ברציפות, דרבי הריביירה שייך למארסיי. הקבוצה של רודי גרסיה הפסידה כבר שלוש פעמים בחוץ העונה, אבל מול ניס של פטריק ויירה השיגה שלוש נקודות והשתוותה למונפלייה השלישית. סטיב מנדנדה עצר את מריו באלוטלי וגם את אלן סן מקסימן, ובדקה ה-42 הגיעה העקיצה של מארסיי. בונה סאר פרץ מימין ומצא ברחבה את מורגן סאנסון, שהסתובב על השומר שלו ובעט מ-12 מטרים אל הרשת. ניס עם הפסד רביעי בחמישה משחקי בית העונה.

סנט אטיין - ראן 1:1

חלוקת נקודות בסטאד ז'ופרואה גישאר, לאחר שחאתם בן ארפה פספס הזדמנות גדולה להעניק לאורחת ניצחון עם פנדל רשלני החוצה בדקה ה-65. ווהבי חאזרי דייק מהנקודה הלבנה והעלה את סנט אטיין ליתרון בדקה החמישית, כשאיסמעילה סאר המוכשר השווה עבור ראן עם בעיטה שטוחה מימין בדקה ה-34.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully