וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס דודג'רס עלתה לוורלד סירייס

בפעם השנייה ברציפות, הקבוצה מעיר המלאכים הגיעה לסדרת הגמר והיא תתארח בבוסטון למשחק 1 בליל שלישי. הומראנים של קודי בלינג'ר ויאסייל פויג ותפיסה אדירה של כריס טיילור סידרו 1:5 במשחק 7 במילווקי

יאסייל פויג לוס אנג'לס דודג'רס חוגג. GettyImages
פעם שנייה ברציפות. פויג/GettyImages

בפעם השנייה ברציפות וה-20 בתולדות המועדון על גלגוליו השונים, לוס אנג'לס דודג'רס עלתה הבוקר (ראשון) לוורלד סירייס, שם תתארח אצל בוסטון ביום שלישי למשחק 1. הדודג'רס ניצחו 1:5 בחוץ את מילווקי במשחק 7 והשלימו 3:4 בסדרה. כעת, הם יחפשו זכייה באליפות שביעית אי פעם וראשונה מ-1988.

הקבוצה מעיר המלאכים הגיעה למילווקי כשהיא יודעת שניצחון אחד יספיק לה להעפלה, אלא שאתמול היא הובסה במשחק 6 ועם פתיחתו של משחק 7, ראתה את כריסטיאן יליץ', מי שככל הנראה יזכה ב-MVP של הנשיונאל ליג השנה, חובט לסולו הומראן ומעיף את הקהל בוויסקונסין לשמיים.

לצערם של האוהדים המקומיים, התגובה של לוס אנג'לס הייתה מושלמת. כבר באינינג השני הצליח קודי בלינג'ר, שהכריע את משחק 4 באינינג ה-13, לבצע מהפך עם הומראן בן שתי ריצות ומכת המחץ של לוס אנג'לס הגיעה עם שני מהלכים בהמשך.

בתחתית האינינג החמישי, עם שחקן על הבסיס השני, יליץ' חבט למה שנראה כדאבל שהיה משווה את המשחק, אלא שכריס טיילור התעופף ולקח את הכדור בצורה מרהיבה כדי לגמור את האינינג. באינינג הבא, יאסייל פויג העיף הומראן של שלוש ריצות ליציע ומזה מילווקי כבר לא חזרה, כאשר מי שנשלח לסגור את המשחק ועושה זאת בקלילות הוא קלייטון קרשאו, שצפוי להגיש את משחק 1 בוורלד סירייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully