וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "אנחנו חושבים התקפה והתקפה, אני לא מאמן של 0:0"

הפועל תל אביב התאכזבה אחרי 0:0 רביעי ברציפות, הפעם נגד בני יהודה. אבוקסיס: "המשחק הכי חלש שלנו העונה מבחינה התקפית"

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. דני מרון
שיא שלילי. רפואה/דני מרון

"עם תוצאות אי אפשר להתווכח. אנחנו משחקים כדי לנצח, משחקים התקפית, חושבים התקפה והתקפה". כך סיכם הערב (שבת) קובי רפואה את ה-0:0 הרביעי ברציפות של הפועל תל אביב, הפעם במשחק חוץ נגד בני יהודה.

האדומים שברו שיא מועדון שלילי עם התוצאה הזו וגם העובדה שהם לא ספגו בפעם הרביעית ברציפות לא מנחמת אותם. רפואה הוסיף: "אני לא מאמן של 0:0, אבל אני מסכים עם הכותרות כי עם תוצאות אי אפשר להתווכח. זה נראה כמו כדור שלג כזה, זה מפריע לי מאוד, אבל אסור להיכנס למרה שחורה. אם צריך פסיכולוג? אולי - כל מה שיגידו עכשיו נשמע נכון. יש לי קבוצה טובה למרות שזה לא בא לידי ביטוי במשחקים האחרונים".

רועי זיקרי, שהורחק בצהוב שני בדקה ה-89, הוסיף: "אנחנו עובדים באימונים על כל הבעיות, קובי מנסה להחדיר בנו אמונה. אנחנו מגיעים בכל משחק למצבים, אבל בינתיים זה לא מתחבר. יש לנו שחקנים שיודעים לתת גולים, שחקנים שעשו משהו בכדורגל, אני בטוח שזה יראה יותר טוב בהמשך".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס: "לא נראנו כמעט בכלל מבחינה התקפית. אני מאוד מאוכזב מאיך שנראינו בחלק הקדמי, אבל לא ספגנו וזה טוב. זה המשחק הכי רע שלנו העונה מבחינה התקפית: קבלת החלטות רעה מאוד, מסירה אחרונה רעה מאוד. יש ימים כאלו, אני לא אתן לשחקנים בראש אחרי משחק רע. עצם זה שאנחנו מאוכזבים מתיקו, אומר שהתקדמנו. הקהל דחף אותנו, היו אנרגיות טובות, רצינו, אבל לא הבאנו את היכולת".

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה והפועל חיפה נפרדו ב-1:1
מכבי תל אביב הביסה את הפועל חדרה 0:4

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. דני מרון
"קבלת החלטות רעה מאוד". אבוקסיס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully