וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: לא רק בירם כיאל, גם תומר חמד וליאור רפאלוב כבשו

חלוץ ק.פ.ר. הלך בעקבות חברו והבקיע בפנדל ב-0:2 על איפסוויץ', הקשר סידר לאנטוורפן 1:2 דרמטי על לוקרן של עומרי בן הרוש

צילום ועריכה: קובי אליהו

לא רק בירם כיאל מצא הערב (שבת) את הרשת. בזמן שקשר ברייטון חגג שער בכורה בפרמיירליג במשחק מול ניוקאסל, חברו הטוב תומר חמד, המושאל מברייטון לק.פ.ר, כבש את שערו השני העונה בליגת המשנה האנגלית והוביל את קבוצתו לניצחון חוץ 0:2 על איפסוויץ'. חמד, שכבש במדי נבחרת ישראל מול אלבניה ולא הבקיע בקבוצתו מאז הופעת הבכורה לפני כחודשיים, חזר להרכב של סטיב מקלארן ודייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-45 כדי לקבוע את תוצאת המשחק, לאחר שער עצמי של דין גרקן בדקה ה-13. חמד הוחלף בדקה ה-72, ק.פ.ר התקדמה למקום ה-16 אחרי 13 מחזורים.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בספרד טוענים: הפור נפל, ג'ולן לופטגי יפוטר מריאל מדריד
ז'וזה מוריניו: "הקהל של צ'לסי לא כיבד אותי. שכחנו מהמהומה בסיום"

* ליאור רפאלוב כבש שער ניצחון ב-1:2 הביתי של אנטוורפן על לוקרן של עומרי בן הרוש. הקשר הישראלי השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב בתוספת הזמן, ובדקה ה-83 הגיע לכדור שהוריד לו דיומרסי אמבוקני מהאוויר וירה לרשת כדי לקבוע את תוצאת המשחק. גם בן הרוש השלים 90 דקות, אך קבוצתו ירדה למקום ה-15 והלפני אחרון בטבלה. אנטוורפן עלתה למקום השלישי בליגה הבלגית כשבמאזנה 22 נקודות. רפאלוב כבש משחק שני ברציפות ומאזנו עומד על שלושה שערים בשישה משחקים.

* זלצבורג של מונס דאבור נעצרה אחרי 11 ניצחונות רצופים מתחילת העונה בליגה האוסטרית. החלוץ הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אך לא הצליח למנוע 1:1 ביתי עם ואקר אינסברוק. זלטקו יונוזוביץ' כבש לאלופה האוסטרית (71), צ'יקו דיאנג הימם כעבור שתי דקות והשיג לאורחים נקודה יקרה.

* בוריס קליימן פתח בשערה של פראלימני והחזיק מעמד במשך 73 דקות, עד שאנורתוזיס פמגוסטה, עם המאמן החדש יורגן סטרפל שהחליף את רוני לוי, השוותה ל-1:1. שיקוזה אודוג'י כבש לפראלימני המארחת, שנותרה עם ניצחון אחד אחרי שישה משחקים בליגה הקפריסאית.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל וראה את היברניאן מפסידה 4:2 במגרשה של סלטיק, אצלה ניר ביטון עדיין נעדר בגלל פציעה. האלופה חלפה על פני היבס ועלתה למקום השני, מרחק שלוש נקודות מהארטס המוליכה.

* אלמוג כהן חזר מפציעה ארוכה וערך ביום שישי את הופעת הבכורה שלו בבונדסליגה השנייה לעונה זו עם 12 דקות כמחליף, אבל לא מנע מאינגולשטאדט ירידה למקום האחרון בעקבות הפסד חוץ 4:0 לזנדהאוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully