וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי נתניה: סלליך מחוץ לסגל, מזרחי וסומא חוזרים

21.10.2018 / 16:40

רוטן פרסם את הסגל: קהת שוב בחוץ, מוזי הצעיר זומן, אלברמן וגרשון פצועים. דראפיץ': "הליגה עוד לא ברחה" (ב', 21:00, ספורט 5)

מחזור 7הסתיים22/10/2018
מכבי חיפה
    0
    • (77) תירם
    • (90) ברשצקי
    מכבי נתניה
    צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

    מכבי חיפה

    המאמן פרד רוטן פרסם את הסגל לקראת המשחק מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול מכבי נתניה, ממנו ייעדר הקפטן הפצוע רמי גרשון המחלים מפציעה בשריר הירך האחורי וכן גל אלברמן הסובל מפגיעה בגיד אכילס.

    מי שעוד נותר מחוץ לסגל באופן מפתיע הוא סינטאיהו סלליך, בעוד טימוטי מוזי הצעיר נמצא בין ה-19 אך עשוי להיות האחד שינופה לפני המשחק. אופיר מזרחי חזר לסגל וגם סיידובה סומא, בעוד רועי קהת שוב נותר בחוץ. ההערכה היא כי רוטן לא יערוך שינויים מפתיעים בהרכב, כשבקישור תורגלו שוב נטע לביא וז'ורז' מאנג'ק יחד עם שלומי אזולאי.

    סיידובה סומא שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
    יקבל הזדמנות על הדשא? סיידובה סומא/יוסי ציפקיס

    מכבי נתניה

    סלובודן דראפיץ' התייחס למשחק במסיבת עיתונאים ואמר: "זה לא אופייני לקבוצות שלי לספוג כל כך הרבה. אנחנו מדברים על משחק התקפי, אבל חייבים לעבוד על זה. בעונה שעברה הבקענו הרבה שערים, העונה אנחנו כובשים פחות ואנחנו צריכים לשפר את ההגנה. עבדנו על זה קצת במחנה אימונים שבו הוספנו עוד שיטה שבה אנחנו יכולים להפתיע את היריב. בשנה שעברה לא הייתי צריך לשנות כי הכול הלך טוב. היום אנחנו צריכים לשפר דברים. אנחנו כל הזמן עובד עם השחקנים על השיטה והטקטיקה. לפעמים זה לוקח זמן. אין ספק שיש קבוצה פנטסטית במכבי נתניה, אבל אין סבלנות פה".

    על המפגש מול מכבי חיפה: "אנחנו פוגשים מועדון גדול שכל הזמן רוצה לקחת תארים. יש לחץ גם אצלנו וצריך להתמודד עם הדברים האלו. צריך לתעל את הלחץ ללחץ חיובי ולהתפוצץ שם. הכול יכול להשתנות אם ננצח כמה משחקים. הליגה עדיין לא ברחה אבל אנחנו מחפשים את ה-DNA של הקבוצה הזו ובגלל זה יצאנו למחנה אימונים כדי לחפש משהו חדש".

    סתיו פיניש יערוך בכורה בהרכב של נתניה על חשבון גבי קניקובסקי, כשבהתקפה ימשיכו יחד גיא מלמד ופאטוס בצ'יראי. ג'ונתן בורנשטיין צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי כשדידייה קוגבניה הפצוע ככל הנראה לא יהיה בסגל.

    sheen-shitof

    פתרון עוצמתי לכאב

    טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

    בשיתוף Solio
    מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ'. יוסי ציפקיס
    מנסה להחזיר את הקבוצה למסלול. סלובודן דראפיץ'/יוסי ציפקיס

    טריוויה

    * 122 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 37:57 בניצחונות ועוד 28 משחקים לא הוכרעו.

    * מאז אפריל 2007 (0:0 בקרית אליעזר) כל 10 מפגשי הליגה שמכבי חיפה אירחה גם הגיעו להכרעה (4:6 לירוקים בניצחונות).

    * ניקיטה רוקאביציה כבש ארבעה שערים בגביע הטוטו, כולל לרשת מכבי נתניה, אבל בליגה הוא בבצורת כבר 11 משחקים (943 דקות, מאז הפנדל באשדוד ב-7 באפריל).

    * מכבי נתניה ספגה בכל ששת מחזורי הפתיחה (כמו מכבי פתח תקוה) ומחזיקה בהגנה הגרועה בליגה (13 שערי חובה, כמו בית"ר ירושלים).

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully