וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון רד סוקס עלתה לוורלד סירייס

הגרביים ניצחו 1:4 ביוסטון בעזרת הומראן בן שלוש ריצות של רפאל דברס והשלימו 1:4 בסדרה על האלופה היוצאת. כעת, הם יחכו למנצחת בין הדודג'רס למילווקי

מוקי בטס רפאל דברס בוסטון רד סוקס חוגגים. GettyImages
שוב בוורלד סירייס. בטס ודברס חוגגים/GettyImages

בפעם הרביעית ב-14 שנים וה-14 בסך הכל בתולדות המועדון, בוסטון רד סוקס העפילה הלילה (בין חמישי לשישי) לוורלד סירייס, אחרי ניצחון חוץ 1:4 על יוסטון, שהשלים 1:4 בסדרה מול האלופה היוצאת.

הרד סוקס, שהפסידו את המשחק הראשון ב-ALCS בבית, התאוששו בצורה פנטסטית וסגרו את הסדרה עם שלושה ניצחונות רצופים ביוסטון (וחמישה בסך הכל בפלייאוף הזה, מתוך חמישה משחקים), כאשר הם מכניעים את ג'סטין ורלאנדר המצוין עם סולו הומראן של ג'יי די מרטינז באינינג השלישי ופצצה של שלוש ריצות ממחבטו של רפאל דברס בשישי.

מרווין גונזאלס רק צימק עם הומראן משלו באינינג השביעי, אבל יותר מזה יוסטון לא התקרבה, בעיקר כי נתקלה בדייויד פרייס, שסופסוף, בפתיחת הפלייאוף ה-12 בקריירה, השיג ניצחון פוסטסיזן ראשון ועשה זאת בסטייל, עם משחק אדיר של שישה אינינגים, תשעה סטרייקאאוטים ורק שלוש חבטות.

כעת, בוסטון תמתין למנצחת בסדרה בין הדודג'רס למילווקי, כאשר כרגע לוס אנג'לס ביתרון 2:3 ומשחק 6 ייערך בין שישי לשבת אצל הברוורס, שיארחו גם את משחק 7 אם יהיה צורך בו. הוורלד סירייס תצא לדרך בפנווי פארק בבוסטון בלילה שבין שלישי לרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully