וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל בתיכונים: שחקן ליאו בק חיפה פונה לבית החולים לאחר פגיעת ראש

רגעי חרדה נרשמו במשחק בין הקבוצה המקומית מחיפה לויצ"ו נהלל, כשנער בן 17 עלה לסל ונחת בצורה רעה על ראשו. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא בהכרה ונמצא בהתאוששות

שחקן ליגת תיכונים.
רגעי החרדה בחיפה

רגעי חרדה נרשמו היום (חמישי) במהלך משחק ליגת העל לתיכונים בכדורסל בין קבוצות ליאו בק חיפה וויצ"ו נהלל, כאשר דקה לסיום המשחק התרומם אחד משחקני ליאו בק מעל לשחקן נהלל ונחת בצורה קשה על ראשו. אנשי שתי הקבוצות שצפו במתרחש חשו מהר אל הנער שהיה נראה מבוהל מאוד בעקבות הפגיעה. עוזר מאמן לאו בק ליאור אנגלמן, מוסמך להגשת עזרה ראשונה, היה בין הראשונים לגשת לטפל בנער.

הנער בן ה-17 פונה במהירות לבית החולים רמב"ם בחיפה על ידי אמבולנס מד"א אשר שהה במקום לפי החוק והוא נמצא כעת במיון בבית החולים לצד הוריו, אנשי קבוצתו ואנשי ויצ"ו נהלל שהגיעו גם כן למקום על מנת לדרוש בשלומו. הרב אופק מאיר, מנכ"ל בית הספר התיכון ליאו בק, מסר כי בשיחה עם מנהל הקבוצה דניאל זלנקו נמסר לו כי הנער נמצא בהכרה ואף מחויך, מגלה סימני התאוששות מהירים במיון בית החולים.

שופטי המשחק בהחלטה משותפת עם שתי הקבוצות החליטו להריץ את שעון ההתמודדות, שעמד על פחות מדקה וחצי לסיום, וסיימו את המשחק בניצחון הקבוצה האורחת מנהלל 42:96.

שחקני ויצו נהלל המומים.
שחקני ויצו נהלל המומים
  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully