וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרן למצוינות אולימפית בישראל ערכה כנס בכורה: "יש ואקום בגילאי הנוער"

העמותה שהוקמה על ידי אריק זאבי התכנסה לראשונה, תנסה לקדם פרויקטים לספורטאים צעירים על ידי הצמדתם למאמנים מתאימים. אברבוך, קנייזבה מיננקו, אורבך וזימרו הגיע לכנס

רומן קוגן, יוסף גיזאצ?ו, אריק זאבי, חנה קנייזבה מיננקו, אלכס אברבוך, איתן אורבך, זוהר זימרו.
רומן קוגן, יוסף גיזאצ?ו, אריק זאבי, חנה קנייזבה מיננקו, אלכס אברבוך, איתן אורבך, יעל ארד וזוהר זימרו

הקרן למצוינות אולימפית בישראל, עמותה אשר הוקמה על ידי המדליסט האולימפי אריק זאבי במטרה לממש את הפוטנציאל האולימפי הקיים בארץ, ערכה אמש כנס בכורה בתל אביב. במהלך הערב נערך פאנל שעסק במצוינות מזוויות שונות ובהקשרים שונים בספורט, בנוכחותם של חנה קנייזבה מיננקו, אלכס אברבוך, איתן אורבך, זוהר זימרו וספורטאים אולימפיים אחרים.

במהלך הערב, שיתף זאבי את הנוכחים ברגע בו החליט שצריך לעשות מעשה ולסייע לקידום הספורט האולימפי בישראל: "העמותה הוקמה לפי חמש שנים והיא לא הייתה קמה אלמלא המקרה שחוויתי באולימפיאדת לונדון. ערב אחד חזרתי עם חבר הונגרי לכפר האולימפי ובדרך הוא שאל אותי כמה מדליות יש לישראל? השבתי לו שיש לנו שבע מדליות (כך היו באותה העת) והוא לתומו חשב שזהו מספר המדליות בו זכינו במהלך האולימפיאדה בלונדון בלבד והופתע מאוד לשמוע שבכל ההיסטוריה שלנו זכינו עד אז בשבע מדליות בסך הכל. כשחזרתי מלונדון החלטתי שחייבים לעשות משהו. הבעיה בספורט היא הוואקום בגילאי הנוער בהם האוריינטציה היא חוגית ואין מערכת מקבילה של מצוינות. כך נולד רעיון הקמת הקרן".

הקרן מקדמת פרויקטים של מצוינות בספורט לספורטאים צעירים, בעיקר באזורי הפריפריה, על ידי איתור ובנייה של ספורטאים, מתן הזדמנות, דגש והכוונה לענף בו הם יכולים להצליח. זאת באמצעות שילוב בתכנית כיתות ספורט, החל מכיתה א' ועד לתיכון. הקרן מאמינה כי הבעיה העיקרית למחסור במדליות הינה מחסור במאמנים למטרת מצוינות, וכי השקעה במאמנים תשיג את התוצאות הטובות ביותר בטווח הארוך. על כן, היא מתמקדת בתמיכה במאמנים שיאתרו ויטפחו כישרונות עם פוטנציאל אולימפי, תוך שילוב אחריות חברתית בתהליך.

  • עוד באותו נושא:
  • אריק זאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully