וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "הקללה הכי גדולה הייתה שניצחנו 0:5 את מכבי נתניה"

הבעלים של הפועל חיפה מצא סיבה לרצף האכזבות מאז מחזור הפתיחה: "0:1 היה יותר בריא, אבל נתגבר גם על הקללה הזו". קלינגר: "קיבלנו סטירה, עובדים קשה כדי להבין למה אנחנו מקרטעים"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
מחפש מוצא. יואב כץ/יוסי ציפקיס

הפועל חיפה, שלא ניצחה מאז החמישייה לרשת מכבי נתניה במחזור הפתיחה, מקווה לחזור למסלול הניצחונות עם שובה של ליגת העל לפעילות, כשבמחזור השביעי בשבת היא תתארח אצל עירוני קרית שמונה (19:00, ספורט 5 לייב). לקראת המשחק, קיימה מחזיקת הגביע מסיבת עיתונאים, בה נכח גם הבעלים יואב כץ, שערך גם שיחות עם השחקנים.

המאמן ניר קלינגר הבהיר: "אנחנו לא עוסקים באי נעימויות, אנחנו פרקטיים. צבירת הנקודות שלנו מאוד רעה וזה משחק חשוב מאוד. אנחנו מאוד דרוכים, אחרי הסטירה החזקה שקיבלנו במשחק האחרון. היה מאוד מאכזב, קשה, לא מתאים לנו. יואב הגיע לארץ בתחילת השבוע ואנחנו עובדים מאוד קשה כדי למצוא את הפתרונות ולהבין למה החל מהמחזור השני אנחנו מקרטעים ולא מצליחים להביא את הנקודות. מקווים לראות את הקבוצה עם האופי שראינו בעונה שעברה. קבוצה לוחמת, קבוצה 'רעה', קבוצה אגרסיבית מאוד. כולנו אכזבנו - החל ממני ועד אחרון השחקנים".

יואב כץ נשאל על מצבה של הקבוצה ואמר: "אנחנו יודעים מה הבעיות ונפתור אותן. יש בעיות שאפשר לפתור בטלפון ויש בעיות שפותרים פנים מול פנים. היינו במקום הזה והתגברנו, ונתגבר עוד פעם. הפתיחה הייתה קצת צולעת, אבל נתאושש. זכינו בגביע המדינה, זכינו באלוף האלופים, ניצחנו באירופה. הקללה הכי גדולה הייתה שניצחנו 0:5 את מכבי נתניה. אם היינו מנצחים 0:1, זה היה הרבה יותר בריא. אבל נתגבר גם על הקללה הזו. יש משחק בשבת שאנחנו צריכים לנצח, וגם ננצח".

ראדו גנסארי, שכבש צמד במדי נבחרת מולדובה ביום שישי, התייחס למשחק בקרית שמונה: "אין משחקים קלים כאן. התחלנו טוב, אבל לאחר מכן היו לנו תוצאות מאכזבות וכולם מבינים שאנחנו לא בעמדה טובה כרגע. אני מקווה שניתן קרב ראוי בקרית שמונה. גם העונה אני אותו ראדו של העונה שעברה, אני לא חושב שיש ירידה, פשוט התוצאות שלנו לא טובות".

עוד בנושא

ניסו אביטן: "נראה שכולם מחכים להפסד הראשון של הפועל חדרה"
קרית שמונה מעודדת: שמעון אבוחצירה לא ינותח, אמור לחזור בינואר
פרד רוטן אופטימי: "מבחינת יכולת, מגיע למכבי חיפה להיות בצמרת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully