וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת שחררה את דווין תומאס

18.10.2018 / 11:00

הקבוצה הדרומית ביצעה שינוי שני בסגל. הסנטר האמריקאי (24, 2.06) שלא הרשים והתעמת עם דרוקר, עוזב ובמועדון יעשו מאמצים להביא שחקן במקומו במהרה

one

הסנטר האמריקאי דווין תומאס שוחרר אמש (רביעי) מהפועל אילת, כחודש בלבד אחרי שהגיע במקום טרל מילר שעזב אחרי זמן קצר בהכנה. באילת יעשו מאמצים על מנת להחתים זר במקומו כמה שיותר מהר, אך למשחק נגד הפועל חולון במוצאי שבת יופיעו עם שלושה זרים בלבד.

תומאס (24, 2.06) מסיים רומון קצר ודי סוער עם אילת. בתחילה הוא לא הורשה לעלות על הטיסה לישראל מטענות שונות והגעתו התעכבה במספר ימים. כבר במשחקו הראשון, במסגרת גביע ווינר, התעמת על הספסל עם המאמן שרון דרוקר, שניסה לתת לו הזדמנות שנייה, אך היכולת גם כן לא תאמה את הציפיות. 7 נקודות ו-4 ריבאונדים בתבוסה בחוץ להפועל תל אביב ו-5 נקודות ו-2 ריבאונדים בהפסד למכבי תל אביב ביום שבת, ביחד עם העובדה שהתנהגותו לא השתפרה, חרצו את גורלו.

אילת פתחה את העונה עם שני הפסדים וביום שבת הקרוב היא יוצאת בסגל חסר מאוד למשחק חוץ נגד הפועל חולון. הגארד לנזל סמית' ג'וניור, יעמוד היום לדין באיגוד הכדורסל לאחר שסימן אצבע משולשת לעבר השופט עמית בלק בסיום ההפסד למכבי תל אביב ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully