וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל זנדברג פרש מכדורגל: "תודה לכל מי שלקח איתי חלק במסע הזה"

קשר הנבחרת לשעבר, שנבחר לשחקן העונה בעונת 2006/07 וזכה בתארים עם מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל רמת גן, החליט לתלות את הנעליים: "החלום שלי היה רק לשחק. זה חלק ממני"

ברני ארדוב

מיכאל זנדברג הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל בגיל 38. הקשר ההתקפי, שזכה בתארים עם מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל רמת גן וגם הופיע שיחק בנבחרת ישראל, התחיל את קריירת המשחק שלו בהפועל פתח תקוה, אליה הגיעה ממחלקת הנוער של הפועל רמת גן. הוא זכה ב-5 אליפויות (3 עם מכבי חיפה, 2 עם בית"ר ירושלים), 3 גביעי מדינה (2 עם בית"ר, 1 עם הפועל רמת גן) ו-2 גביעי טוטו עם מכבי חיפה. הוא גם זכה בתואר כדורגלן העונה בישראל בעונת 2006/07. הוא נחשב לבעל טכניקה טובה והרבה לבשל לחבריו לקבוצה. קבוצתו האחרונה הייתה קבוצת נעוריו הפועל רמת גן, במדיה שיחק בעונה שעברה.

בהודעתו אמר זנדברג: "אני מיכאל זנדברג, אני רוצה להודיע שאני לא פורש מכדורגל. אני לא יכול לפרוש מכדורגל. אני פורש מהשנייה שהקהל מבין שהיה גול. אני פורש מהסאונד של הפס, גם אם הוא לא סופר מדויק. אני פורש מה-5 על 2 באימונים, ומהטירוף במשחקונים. פורש מלשבת בסוף משחק עם שתי שקיות אפונה קפואות על הרגליים וחיוך על הפנים. אני פורש מהשיחות בחדר ההלבשה על המשחק של אתמול, על החברה החדשה של הזה, על מה שלבוש ההוא, אני פורש מההרגשה הנוראית יום אחרי הפסד, כניסה חזקה, טעות שעלתה בגול או החמצה גדולה שאני מריץ שוב ושוב בראש, כאילו שזה יעזור. פורש מההרגשה שהכדור משתחרר מהרגל ואתה כבר יודע לפני כולם שמשהו טוב עומד לקרות".

"אף פעם לא הייתי שייך לקבוצות. לא הייתי בית"ר, מכבי או הפועל, לא נישקתי סמל של שום קבוצה במשך כל הקריירה. הייתי שייך לכדורגל. לא חלמתי על לשחק בנבחרת, או לשחק באולד טראפורד, חלמתי רק לשחק. רק תנו לי. אני אוהב את הכדורגל מול 20 עשרים אלף איש, אבל לא פחות את הכדורגל בשישי בצהריים, שאפשר לשמוע את המוכר גרעינים ברקע. אני אף פעם לא אפרוש מכדורגל, זה חלק ממני. ובכל זאת מרגיש שהגיע הזמן שאפסיק לשחק כדורגל מקצעוני. תודה לאוהדים, לשחקנים, למאמנים, למשפחה שלי ולכל מי שלקח איתי חלק במסע הזה. ובעיקר תודה לך, כדורגל".

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

מיכאל זנדברג מכבי חיפה. ברני ארדוב
קריירה מרשימה. מיכאל זנדברג/ברני ארדוב

לאתר הרשמי של מכבי חיפה אמר: "השנים בירוק היו מהטובות והזכורות בקריירה שלי. המועדון הזה תמיד יישאר בליבי. המסע בליגת האלופות אלו רגעים שאני אנצור אותם לעד. אני מאחל לכל שחקן לחוות את הדבר הזה. היינו ראשונים והיה טירוף בלתי נשכח". הקשר לא שכח את התמיכה של הקהל הירוק ואמר: "יש למכבי חיפה קהל אדיר ותומך, הם קיבלו אותי בצורה מדהימה ואני חושב שהצלחתי להחזיר. אני רוצה להודות להם על התקופה שלי במועדון".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ: "בשם הכדורגל, תודה לך מיכאל זנדברג. עשית שירות מצוין למשחק, ברמת הקבוצות והנבחרת, ותמיד הזכרת לנו שכדורגל משחקים עם חיוך. הצלחה בהמשך".

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully