וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "התחלה טובה, אבל עדיין יש דברים שצריך לשפר"

17.10.2018 / 8:40

שביעות רצון בהפועל ירושלים אחרי ה-67:81 הביתי על ליטקבאליס פוניבז' בליגת האלופות, תמיר בלאט זכה למחמאות מחבריו. כריס ג'ונסון: "הרגשנו את האנרגיה, רצינו לתת לאוהדים הצגה"

תמיר בלאט, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
עזר לירושלמים להשיג ניצחון. תמיר בלאט/דני מרון

שביעות רצון בהפועל ירושלים לאחר הניצחון אתמול (שלישי) 67:81 על ליטקבאליס פוניבז' במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. בשבוע הבא יפגשו האדומים מהבירה את אנטוורפן הבלגית. בירושלים, שפתחה את העונה עם ניצחון שני רצוף במפעל אחרי הניצחון על א.א.ק. אתונה בשבוע שעבר, מדגישים: "נכון שיש לנו שני ניצחנות, אבל כל משחק חשוב ובכל משחק חייבים לפתוח בצורה אגרסיבית ולהילחם. לא תמיד אפשר להשתפר במחצית השנייה ולתקן. גם במשחק הזה היו טעויות ויש גם עוד דברים לשפר ולתקן, אבל זה יקרה ממשחק למשחק. זה תהליך".

תמיר בלאט, שסיים את המשחק עם 14 נקודות והוסיף 6 אסיסטים, זכה למחמאות מחבריו לקבוצה. אמארה סטודמאייר נשמע מרוצה בסיום: "השגנו התחלה טובה בליגת האלופות, שני ניצחנות, אבל עדיין יש דברים לשפר. הכימיה הקבוצתית מצוינת ובאופן אישי אני מרגיש נהדר לשחק כאן. הייתה אווירה נפלאה".

כריס ג'ונסון הוסיף: "נשארנו יחד במהלך המשחק, למרות שלא קלענו טוב במחצית הראשונה. לא איבדנו ריכוז ושיפרנו את ההגנה שלנו. המטרה הייתה להישאר ביחד ולהשתפר במחצית השנייה על ידי לימוד טעויות הראשונה, וכך היה. הייתה אווירה מצוינת ורצינו לתת הצגה לאוהדים שלנו. הרגשנו את האנרגיה הטובה שלהם".

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים ניצחה 67:81 את ליטקבאליס פוניבז'
שובו של הג'ינג'י: ארז אדלשטיין יפרשן את הפועל ירושלים בליגת האלופות

כריס ג'ונסון, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
נהנה מהאווירה. כריס ג'ונסון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully