וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט יגיש תלונה במשטרה בשל הודעה כוזבת לפיה נורה

16.10.2018 / 22:20

קשר מ. ס. אשדוד דורש לפתוח בחקירה כדי לאתר את מי שהפיץ הודעה כוזבת עליו ברשתות החברתיות, לפיה נורו לעברו יריות בשל חובות הימורים: "יש גבול לכל תעלול, לא מתכוון לשתוק"

בן רייכרט שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
נמאס לו. רייכרט/לירון מולדובן

קשר מ. ס. אשדוד בן רייכרט מתכוון לפנות מחר למשטרה, להגיש תלונה, ולדרוש לפתוח בחקירה כדי לאתר את מי שהפיץ אתמול הודעה כוזבת עליו ברשתות החברתיות ולפיה נורו לעברו יריות בשל חובות על הימורים. השמועות על רייכרט התפשטו אתמול במהרה וכלי תקשורת פנו אל מ. ס. אשדוד וביקשו תגובה.

במועדון פירסמו בעקבות הפניות את ההודעה הבאה: "בהמשך לפניות כתבים, הבהרה: בשעה האחרונה נפוצה שמועה הקושרת את שמו של בן רייכרט לארוע פלילי. אנחנו מבקשים להדגיש כי ההודעה המועברת היא מזויפת ופרי דמיונם של אנשים משועממים, ואין לה כל קשר למציאות".

רייכרט היה באותה עת שפורסמה ההודעה עם חברים מהפועל תל אביב בארוחה ביתית והוא נאלץ להדוף את כל הטלפונים שקיבל. היום סיפר הקשר לחבריו באשדוד כי החליט לא לשתוק ולהגיש תלונה במשטרה.

"יש גבול לכל תעלול", אמר רייכרט לחבריו. "המשטרה צריכה להגיע אל אנשים כאלה ולמצות עימם את הדין. השם שלי נמצא בפה של אנשים וצריך לעשות לזה סוף. אני לא מתכוון לשתוק ולא מתכוון לוותר".

  • עוד באותו נושא:
  • בן רייכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully