וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה ממתינה לבדיקת שמעון אבוחצירה ביום חמישי

16.10.2018 / 11:32

החלוץ ייבדק על ידי מומחה מפינלנד שיכריע האם יוכל לעבור שיקום גם ללא הליך כירורגי. אם ייאלץ לעבור ניתוח, תקופת היעדרותו עשויה להתארך. בראון וגרסיה בספק למשחק מול הפועל חיפה בשבת

ברני ארדוב

מכת פציעות של שחקני מפתח בעירוני קרית שמונה, רגע לפני המשחק מול הפועל חיפה בשבת. קשרה הפצוע של עירוני קרית שמונה, לוי גרסיה, שב ארצה ונמצא בספק גדול למשחק. למרות זאת, במועדון מאמינים שהפציעה של גרסיה אינה חמורה, והוא צפוי לשוב לפעילות לכל המאוחר בסוף השבוע הבא.

עוד בנושא
הפועל תל אביב: אדי גוטליב סובל מקרע במיניסקוס וייעדר לפחות חודש
בצל הביקורות על יכולתו: ז'ורז' מאנז'ק מונה לקפטן נבחרת קמרון
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן עירוני קרית שמונה, לוי גרסיה. סוכנות ג'יני
בצפון מקווים אותו שב לפעילות כמה שיותר מוקדם. לוי גרסיה/סוכנות ג'יני

מי שייעדר בוודאות במשחקים הקרובים הוא שמעון אבוחצירה הפצוע. החלוץ ייפגש ביום חמישי עם המומחה הבינלאומי סקארו אורווה, שנמצא בארץ בימים אלו. לאחר בדיקה המומחה הפיני יכריע האם אבוחצירה ייאלץ לעבור ניתוח או שמא יוכל להסתפק בשיקום ללא התערבות כירורגית. במקרה ואבוחצירה אכן יזדקק לניתוח, הוא צפוי להמריא לפינלנד כדי שאורווה בעצמו יהיה המנתח. החלוץ, כמו גם אנשי המועדון, מקווה שהבדיקה של אורווה תעלה שמדובר בפציעה פחות חמורה מאשר הידוע כעת. לפי ההערכות, השחקן עשוי להיעדר בין שלושה לחמישה חודשים.

חיים סילבס עשוי להתמודד עם חסרון נוסף, כשגם וובה בראון נמצא בספק גדול למשחק בשבת בשל מתיחה בשריר. בראון צפוי גם כן לחזור בשבוע הבא. "בגלל שאנחנו בפתיחת העונה ועדיין לא התייצבנו, כל משחק הופך להיות סופר חשוב", הסביר שחקן בקבוצה. "כולם מבינים את החשיבות ויש אווירה טובה. אנחנו קבוצה טובה שפשוט צריכה להתחבר".

עוד באותו נושא

מדבקות מחאה נגד שחר. במכבי חיפה מעריכים: לא אוהדי הקבוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully