וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הביקורות על יכולתו: ז'ורז' מאנג'ק מונה לקפטן נבחרת קמרון

קלרנס סיידורף הפתיע במסיבת העיתונאים לקראת מלאווי (15:30) כשהודיע על הבחירה הזמנית בקשר מכבי חיפה, שכבר הודח מההרכב וספג ביקורות כי "התנהל במגרש בקצב של האפיפיור בנדיקטוס ה-16"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ז'ורז' מאנג'ק, קשרה של מכבי חיפה, קיבל אמש את תפקיד קפטן נבחרת קמרון לקראת משחק החוץ מול מלאווי במוקדמות אליפות אפריקה היום (שלישי, 15:30). ההחלטה עליה בישר המאמן ההולנדי קלרנס סיידורף במסיבת העיתונאים הפתיעה רבים בקמרון, שכן מאנג'ק ספג ביקורות על הופעתו החלשה ב-1:1 מול קומורוס בחודש שעבר וכלל לא שותף ב-0:1 הביתי על מלאווי ביום שישי.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
עמית זנטי על הכרטיס האדום שספג: "עשיתי דברים בחוסר אחריות"
ז'ורז' מאנג'ק לאחר התיקו מול רעננה: "כעוס בגלל התוצאות, אבל המזל ישנה כיוון"

ז'ורז' מאנג'ק שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ישמש לראשונה כקפטן הנבחרת. ז'ורז' מאנג'ק/יוסי ציפקיס

סיידורף הסביר במסיבת העיתונאים שהמינוי הוא אך ורק למשחק הקרוב, וכי בחר במאנג'ק בזכות היותו אחד ממנהיגי הנבחרת: "הוא שחקן מנוסה, מקצוען אמיתי ובעל איכויות רבות". בקמרון הופתעו, כאמור, שכן בחודש שעבר הציג הקשר בן ה-29 (44 הופעות בינלאומיות, ללא שערים) יכולת מאכזבת במשחק מול קומורוס. "לא היה לו כוח, הוא נראה מותש", נכתב נגדו. "במחצית השנייה הוא התנהל במגרש בקצב של האפיפיור בנדיקטוס ה-16". אחרי שאיבד את מקומו ב-11 במשחק האחרון, קבלת הסרט כעת משמעותה גם חזרה שלו להרכב.

מאנג'ק, מלך השערים של מכבי חיפה עד כה עם שני כיבושים בליגת העל, יהיה הקפטן השלישי של סיידורף בשלושה משחקים. אריק מקסים שופו-מוטינג מפריס סן ז'רמן ענד את סרט הקפטן ביום שישי במקום מיקאל אנגדו-אנגאג'י, אך הוא נפצע בעצמו ויחמיץ את המשחק במחזור הרביעי. קמרון מובילה את בית ב' עם שבע נקודות אחרי שלושה משחקים ומקדימה את מרוקו שתתארח במקביל אצל קומורוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully