וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה בגרמניה: יואכים לב עשוי להיות מפוטר במקרה של הפסד לצרפת

כיסאו של המאמן מתנדנד והמשחק מול אלופת העולם (21:45) הוא "הגמר שלו", לפי התקשורת הגרמנית. המנשאפט הפסידו השנה כבר 5 פעמים ולראשונה בהיסטוריה לא כבשו ב-3 משחקים רצופים

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב. רויטרס
רק ניצחון יחלץ אותו. יואכים לב/רויטרס

האם עידן חדש עומד בפתחה של נבחרת גרמניה? אלופת העולם ב-2014 נמצאת בעיצומו של משבר וכיסאו של המאמן ב-12 השנים האחרונות, יואכים לב, מתנדנד.

גרמניה, שהודחה בבושת פנים מהמונדיאל ברוסיה, ספגה בשישי תבוסה צורמת באמסטרדם, 0:3, כשההולנדים עם קצת יותר ריכוז, יכלו לכבוש עוד כמה וכמה שערים. הנבחרת לא כבשה כבר שלושה משחקים ברציפות, לראשונה בהיסטוריה שלה, וסופרת לא פחות מחמישה הפסדים השנה. מד הלחץ אצל המנשאפט גואה וב"בילד" טוענים: "המשחק מול צרפת יהיה הגמר של יואכים לב". במקרה של הפסד, המאמן עשוי להיות מפוטר. הנבחרת לא כבשה כבר שלושה משחקים ברציפות, לראשונה בהיסטוריה שלה, וסופרת לא פחות מחמישה הפסדים השנה.

עוד בנושא
ליגת האומות: אנגליה ניצחה את ספרד בחוץ 2:3
הביקורות הנוקבות, המשחק הגורלי מול סקוטלנד: אנדי הרצוג מדבר

אוליבר קאן, שוער עבר של נבחרת גרמניה. GettyImages
מוסיף שמן למדורה. אוליבר קאן/GettyImages

גורמים שונים מעולם הכדורגל הגרמני מוסיפים גם הם לחץ על הנבחרת. פר מטרזאקר בלם העבר הגרמני אמר: "דברים חייבים להשתנות בדחיפות, ולא, המצב יהיה קשה מאוד". אוליבר קאן קפטן הנבחרת בעבר הוסיף: "בנקודה מסוימת צריך להבין שזה לא הגיוני להמשיך לבטוח רק בשחקנים המנוסים", כשהוא מתכוון לחוליית ההגנה המקרטעת של באיירן מינכן: מנואל נוייר, ג'רום בואטנג ומאט הומלס.

קפטן נוסף של הנבחרת, לותר מתיאוס, הסכים עם קאן כשאמר שמארק אנדרה טר שטגן צריך להיות מועדף על פני נוייר: "לטר שטגן מגיע לשחק, לאור העובדה שהוא משחק בקביעות ברמות הכי גבוהות. נוייר כבר לא ישוב להציג את היכולת שהציג פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully