וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני בלילי חשף שבנו משחק במכבי תל אביב, וספג "תגובות פוגעניות"

שחקן העבר של הפועל תל אביב הראה תמונה של בנו במדים צהובים כחולים במחלקת הילדים של מכבי תל אביב, וספג ביקורת קשה מאוהדי האדומים: "מבקש מכל אותם אנשים להיכנס לפרופורציות, די לשנאת חינם!"

בנו של פיני בלילי. אתר רשמי
הפוסט שהרתיח את אוהדי הפועל תל אביב. בלילי הצעיר בקרית שלום/אתר רשמי

פיני בלילי, שחקן העבר של הפועל תל אביב, העלה אתמול (ראשון) פוסט בפייסבוק שבו הראה את בנו במדי מכבי תל אביב, וספג על כך "תגובות פוגעניות", כדבריו. בלילי הראה את בנו שהחל את דרכו במחלקת הנוער של הצהובים, עם הכיתוב "בגדי המלך החדשים". בלילי, כזכור, זכה עם הפועל תל אביב בדאבל והיה חלק מ"תינוקות קשטן" ונחשב לסמל, ומתברר שאוהדים אדומים רבים זעמו על העובדה שבנו משחק דווקא במדים הצהובים כחולים של היריבה העירונית.

בלילי העלה היום פוסט באינסטגרם ובו כתב: "מאז שהעליתי את הפוסט בנוגע לבן שלי, אני מוצף בהמון הודעות פרטיות לצד אין ספור תגובות פוגעניות. מבקש לשים דברים בפרופורציות... מעבר להיותי שחקן עבר בהפועל תל אביב ועם כל הגאווה שיש לי על כך ועל הזהות האדומה שלי אין חולק. אבל , וזה אבל חשוב! הבן שלי הוא "המלך" שלי והוא מחוץ לתחום!!!

"הבן שלי בחר על פי בחירתו החופשית להתאמן בבית הספר לכדורגל של מכבי תל אביב. ואני כאבא שלו תמיד אהיה שם לצידו. אחבק אותו, אתמוך בו, אדאג שיהיה לו הכי טוב שיכול להיות. את אהבתי לבן שלי ואת גאוותי בו אף צבע של חולצה לא תשנה. מבקש מכל אותם אנשים שדאגתי להם לכל כך הרבה רגעי אושר, להכנס לפרופורציות. מדובר בילד קטן ובאבא שמלווה אותו ויעשה הכל שיהיה מאושר בבחירותיו. די לשנאת חינם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully