וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר צפוי לשחק במשחק פתיחת העונה: "קדימה, תשרקו לי בוז"

על רקע בקשת העזיבה והסערה סביבו, כוכב הטימברוולבס פותח חזית גם מול הקהל לפני משחק הבית מול סן אנטוניו: "בוז רק יגרום לי לחייך". בעלי הוולבס נפגש איתו והבטיח לו שימשיך לחפש טרייד

ג'ימי באטלר, מינסוטה טימברוולבס. AP
אין רגע דל במינסוטה, והעונה עוד לא החלה. ג'ימי באטלר/AP

עד מתי ג'ימי באטלר יישאר במינסוטה, וכמה רעל יישפך לפני שיספיק לעזוב? משחק פתיחת העונה של הטימברוולבס הולך ומתקרב (יפגשו את סן אנטוניו בלילה שבין רביעי לחמישי), ולעת עתה נראה כי הגארד, שנמצא בעיצומו של משבר קשה עם ראשי הקבוצה ושחקניה ולא מסתיר את רצונו לעזוב, ייאלץ לבלוע את הצפרדע וללבוש את מדי הקבוצה.

הלילה דווח בארצות הברית שבאטלר אמור ליטול חלק במשחק, מה שבאופן טבעי יעורר אמוציות מצד אוהדי מינסוטה ביציעים. את באטלר זה לא מטריד, בכל אופן, ואחרי שהתעמת עם הג'נרל מנג'ר, המאמן והכוכבים האחרים בקבוצה, נראה שלא אכפת לו לפתוח חזית גם מול האוהדים. "קדימה, תשרקו לי בוז", אמר באימון האחרון של הוולבס, "זה לא הולך לשנות הצורה שבה אשחק, אם כבר זה רק יגרום לי לחייך. אז קדימה, לכו על זה".

הדברים של באטלר באים לאחר מה שאמורה היתה להיות שיחת הרגעה עם בעלי מינסוטה גלן טיילור, שחרג אמש ממנהגו ונסע במיוחד לאימון מינסוטה כדי לפגוש את באטלר. טיילור הבטיח לבאטלר שהקבוצה תמשיך לחפש טרייד, ובינתיים באטלר ישמור מקצוענות ו"ייתן הכל עבור הארגון".

זאק לואו "לא זוכר סיטואציה כזאת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully