וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה זועמים: הועברו ליציע המערבי במשחק מול הפועל תל אביב

כעס בקרב הקהל הכתום לאחר הבשורה כי אוהדי היריבה ימוקמו ביציע המזרחי של אצטדיון המושבה בדרבי הקטן במוצ"ש. המועדון הודיע: "ההחלטה נובעת משיקולים ביטחוניים וכלכליים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כעס רב בקרב אוהדי בני יהודה בעקבות הודעת המועדון כי לא יוכלו לשבת כהרגלם ביציע המזרחי באצטדיון המושבה, בדרבי הקטן מול הפועל תל אביב שייערך בשבת הקרובה (19:15). הכתומים מגיעים מהמקום השלישי ואחרי שני ניצחונות מרשימים שאמורים היו להחזיר עוד אוהדים ליציעים, אך כעת נוצרה עוד מחלוקת בין הקהל להנהלה.

כזכור, מתחילת העונה חלק מהקהל הכתום יצא נגד הבעלים ברק אברמוב ואף קילל את המאמן יוסי אבוקסיס בעקבות קרבתו לבעלים. לאחר הניצחון בנתניה אמר המאמן: "זה מאכזב אותי שגם כשבני יהודה נראית כמו שהיא נראית, יש כמה שמקללים ומתעסקים בזה. יש פה מספר בודד של אנשים שמחפשים רק את השלילי וזה ממש מאכזב אותי".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל חיפה: מיקו ממן סיכם לעונה אחת עם אופציה לארבע נוספות
דיווח באיטליה: "גנואה החלה בצעדים קונקרטיים לרכישת מנור סולומון"

אוהדי בני יהודה. מגד גוזני
יגיעו בכל זאת? אוהדי בני יהודה/מגד גוזני

בהודעת המועדון נכתב: "לאחר שיחות רבות והתייעצויות עם גורמים שונים, כולל גורמי אבטחה ומשטרה, התקבלה החלטה למקם את אוהדי הפועל תל אביב ביציע המזרחי ואת אוהדינו להעביר ליציע המערבי. ההחלטה נובעת משיקולים ביטחוניים וכלכליים. אם אוהדי הפועל תל אביב היו יושבים ביציע המערבי, מהלך כזה היה גורר הפקעת כ-700 מושבים לטובת חציצה בין היציעים הרגילים ליציע הכסף, יצירת הפרדה מחוץ לתחומי האצטדיון בין הקהלים וכמובן הוספת עשרות מאבטחים. כל הדברים הללו היו גוררים איתם הפסד של מאות אלפי שקלים למועדון".

עוד הוסיפו: "אנו מתנצלים מקרב לב בפני אוהדינו האהובים ומזכירים שוב - בעונה הבאה, עם החזרה לבלומפילד, כבר לא נצטרך להתמודד עם מקרים שכאלה. חשוב לציין שברגע שאוהדינו יושבים ביציע המערבי, אין שום צורך בחציצה עם יציע הכסף ולכן לרשותנו עומדים כ-3,500 מושבים. אז בואו נצבע את המושבה בכתום, בואו נצבע את הדרבי בכתום, בואו נצבע את העיר בכתום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully