וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פגישה עם יו"ר איגוד הכדורסל לא עזרה, השביתה בלאומית ממשיכה

14.10.2018 / 18:15

עמירם הלוי הציג בפני יושבי ראש קבוצות הליגה השנייה את החלטת הנהלת האיגוד, לפיה ליגת העל תגדל ל-14 קבוצות, וגם הבטחה תקציבית שהביא יו"ר המנהלת יוחננוב לא עזרה. בשלישי תתקבל החלטה האם להופיע לגביע המדינה

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. יוסי ציפקיס
הציג את החלטת הנהלת האיגוד. עמירם הלוי/יוסי ציפקיס

המחזור השני בליגה הלאומית בכדורסל היה אמור להערך הערב (ראשון), אך כמו המחזור הראשון, גם הוא לא נערך בשל שביתת הקבוצות. היום נערכה פגישה מיוחדת בניסיון להביא את השביתה אל סופה בהשתתפות נציגי רוב קבוצות הליגה הלאומית, יו"ר המנהלת עוגן יוחננוב ויו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי.

במהלך הישיבה הציג הלוי בפני הקבוצות את החלטת הנהלת איגוד הכדורסל שבעונה הבאה יהיו לפחות שתי עולות לליגת העל, וכי ליגת העל תמנה 14 קבוצות, כבר בעונת 2020/21, אך הדבר לא ריצה את הקבוצות שחוששות כי מנהלת ליגת העל תסקל את הניסיון הזה. יוחננוב הציג בפני הקבוצות מסמך שאמור לדאוג לתקצוב הקבוצות החל מהחודש הבא, אך גם זה לא הוביל לפריצת דרך.

בסופו של דבר הוחלט לערוך ישיבה נוספת ביום שלישי הקרוב בשעה 19:00, שבה ינסו להגיע לסיכום, אחרת הקבוצות לא יופיעו למשחקי סיבוב א' בגביע המדינה שאמורים להערך בימים רביעי וחמישי. אם הקבוצות אכן לא תופענה למשחקים, קיימת החלטה עקרונית להעלות את קבוצות ליגת העל לסיבוב הבא, ולמעשה לשחק את מפעל הגביע בין 12 קבוצות ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully