וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת: "אינטר תחדש את מאמציה להחתים את לוקה מודריץ'"

אחרי שלא הצליחה לבצע מחטף בקיץ, הקבוצה האיטלקית תחדש את מאמציה להנחית את קשרה המצוין של ריאל מדריד שעל פי "קוריירה דלו ספורט" לא מסתדר עם המאמן החדש לופטגי ורוצה לעזוב

עריכת וידאו: מתן חדד

לוקה מודריץ' הגיע לשיא של הקריירה שלו כשנבחר לשחקן המצטיין במונדיאל האחרון והוא גם מועמד מוביל לזכות לראשונה בקריירה בתואר היוקרתי של כדור הזהב. אולם, משהו לא טוב עובר עליו בריאל מדריד מאז הקיץ ואחרי שכל הקיץ התפרסמו דיווחים לפיהם אינטר מנסה לבצע מחטף עבורו, כעת ב"קוריירה דלו ספורט" מפרסמים שהנראזורי מחדשים את המאמצים להחתים את הקרואטי המצוין.

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
מתוסכל בריאל מדריד. לוקה מודריץ'/רויטרס

על פי הדיווח בעיתון האיטלקי, קשר נבחרת קרואטיה עדיין לא מרוצה בברנבאו ולא מסתדר עם המאמן החדש ג'ולן לופטגי שנוהג להחליף אותו וגם היחסים עם הנשיא פלורנטינו פרס נותרו קרירים. אולם, המפתח לעסקה הזו היא שאלופת אירופה תמצא מחליף לקשר הנהדר, בטח אחרי שאיבדה הקיץ גם את הנכס הכי גדול שלה כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס.

בטוטוספורט טוענים שאחת האופציות של ריאל היא החתמתו של "מודריץ' החדש" איבן סונישיץ' קשרה בן ה-22 של דינמו זאגרב שכרגע מושאל ללוקומוטיבה זאגרב ויש לו כבר הופעה אחת בנבחרת של ארצו. אחרי שלא פספס כמעט דקות משחק בעונה שעברה, מודריץ' רשם עד כה שש הופעות בהרכב של לופטגי אך הוחלף גם בדרבי מול אתלטיקו וגם בתבוסה מול סביליה ואין ספק שעד עכשיו לפחות הוא רחוק מלשחזר את היכולת שלו מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully