וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד באופ"א: ה-1:6 של פריס סן ז'רמן על הכוכב האדום בלגרד היה מכור

"ל'אקיפ" הצרפתי מדווח שהרשויות המקומיות בצרפת פתחו בחקירה רשמית סביב משחק ליגת האלופות, וזאת אחרי שמקור באופ"א מסר שנשיא הכוכב האדום הימר במיליונים על הפסד בחמישה שערים

אל פארדו בן שחקן הכוכב האדום בלגרד מול מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן, אדריאן ראביו. רויטרס
החקירה יצאה לדרך. וראטי עם בן/רויטרס

חשד למכירת משחק בליגת האלופות? "ל'אקיפ" הצרפתי מדווח היום (שישי) שהרשויות המקומיות בצרפת פתחו בחקירה רשמית סביב המשחק בו פריס סן ז'רמן ניצחה בביתה 1:6 את הכוכב האדום בלגרד מסרביה. המשחק, שהתקיים ב-3 באוקטובר במסגרת המחזור השני של שלב הבתים, קיבל כעת תפנית חדשה לאחר שגורם בכיר באופ"א גילה כי מספר ימים לפני ההתמודות, הוא קיבל דיווח לפיו לא אחר מאשר נשיא המועדון הסרבי, סבטוזר מיאילוביץ', הימר במיליונים על הפסד של הכוכב האדום בחמישה שערים.

על פי הדיווח, מיאילוביץ' הימר דרך נציג של הכוכב האדום סכום המוערך בכ-5 מיליון יורו על כך שהסרבים יפסידו בהפרש של חמישה שערים. ההשערה היא שהימור שכזה אמור להניב רווח של עשרות מיליוני יורו. באופ"א ככל הנראה ידעו על כך עוד לפני המשחק, והרשויות המקומיות בצרפת החלו בחקירה שקטה יום לפני שהמשחק התקיים. אחרי תוצאת הסיום, הם חששו מהגרוע מכל וניסו למצוא ראיות ממשיות למכירה. נשיא הכוכב האדום לשעבר המקורב מאוד להנהלה הנוכחית, דראגן דז'איץ', אמר: "זה ממש מצחיק אותי, זאת הפעם הראשונה שאני שומע על הדבר ההזוי הזה. אין לי מושג בנוגע לזה, זה פשוט לא אפשרי. זה לא נכון".

הפריסאים כזכור שייטו לניצחון קליל באותו משחק וניימאר להט עם שלושער. מאמן הכוכב האדום בלגרד, ולאדן מילוייביץ', אמר בסיום המשחק: "ברכות לפריס. ברור שהם ברמה אחרת לחלוטין מאיתנו נכון לעכשיו. מהפסד כזה, שהוא בהחלט לא נעים, אנחנו צריכים לקחת את החוויה והניסיון כי פגשנו כדורגל ברמה הכי גבוהה שיש. בואו לא נשפוט את הקבוצה על ההפסד הזה".

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
תומאס טוכל: "ניימאר אחד הטובים באירופה, אני מאושר מהתצוגה שלנו"
ליגת האלופות: שלושער לניימאר, פריס סן ז'רמן התפוצצה עם 1:6 על הכוכב האדום בלגרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully