וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע ההשפלות נמשך: מכבי חיפה הובסה ב-48 הפרש על ידי הקליפרס

בובאן מריאנוביץ' (17 נקודות ו-12 ריבאונדים ב-18 דקות) לא ריחם על הקבוצה מהלאומית והוביל את הקליפרס ל-76:124 בסטייפלס סנטר. יוטה הביסה את סקרמנטו, משחק מפלצתי לאנתוני דייויס

שחקן לוס אנג'לס קליפרס פטריק בברלי שומר על שחקן מכבי חיפה סקוט מצ'אדו. AP
אולי בפעם הבאה במכבי חיפה יחשבו פעמיים על המסע המיותר? בברלי מול מצ'אדו, הלילה/AP

שלושה משחקי קדם עונה נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA, כולל נציגה אחת מישראל - מכבי חיפה, כמובן - ששוב לא היוותה יריבה ראויה לקבוצה מהליגה הטובה בעולם. הפעם הקבוצה מהליגה הלאומית הובסה 124:76 על ידי הקליפרס, ובמשחקים נוספים יוטה הביסה את סקרמנטו, וטורונטו גברה על ניו אורלינס.

ל.א קליפרס - מכבי חיפה 76:124

מסע ההשפלות השנתי של מכבי חיפה נמשך, הפעם עם תבוסה ב-48 הפרש בסטייפלס סנטר. גם שחקני החיזוק הזמניים של הירוקים לא הושיעו את הירוקים ולא מנעו תבוסה כבר במחצית הראשונה, כשבובאן מריאנוביץ' הענק עושה ככל העולה על רוחו ומסיים עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים ב-17 דקות בלבד. דנילו גלינארי ומונטרזל הארל הוסיפו 12 כל אחד לקליפרס, כשבצד השני הובילו את רשימת הקלעים של מכבי חיפה דווקא הישראלים הצעירים רומן סורקין (12) ודניאל קופרברג (10 ו-7 ריבאונדים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הדאנק על הראש של מכבי חיפה מספר את סיפור המשחק

סקרמנטו - יוטה 132:93

אם משחקי ההכנה של הקינגס הם סימן לבאות, ייתכן מאוד שהם יתחרו על המאזן הגרוע ב-NBA העונה. הקבוצה של דייב ייגר לא נתנה פייט אפילו לרגע, סיימה את הרבע הראשון במינוס 29, ואפשרה לג'אז לשייט כל הדרך לניצחון שכל כולו הצהרת כוונות. רודי גובר נתן מקסימום תוצרת במינימום דקות (18 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-17 דקות), אלכס ברק הוסיף 17, ובצד השני נקודת האור היחידה אצל הקינגס היתה ההופעה של הרוקי הנבחר שני בדראפט מרווין בגלי, שסיים עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-21 דקות.

רודי גובר שולט בצבע, סקרמנטו חסרת אונים

ניו אורלינס - טורונטו 134:119

הראפטורס נראים מצוין גם ללא קוואי לאונרד. בהיעדרו, פסקל סיאקאם לקח את המושכות והיה בכל מקום על המגרש, בדרך לשורה הסטטיסטית הבאה: 21 נקודות, 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות. מלאכי ריצ'רדסון הוסיף 21, ויחד הם הצליחו להתגבר על עוד משחק דומיננטי של אנתוני דייויס (36 נקודות, 15 ריבאונדים ו-4 חסימות) אצל הפליקנס. ג'וליוס רנדל הוסיף 20 ו-11 ריבאונדים למפסידה.

אנתוני דייויס מרשים, למרות ההפסד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully