וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל חולון הביסה 69:93 את פריבורג

10.10.2018 / 22:45

מחצית שנייה גדולה (29:56) העניקה להפועל חולון ניצחון במשחק הראשון בשלב הבתים. קאליף וואיט (21 נק' ו-11 אסיסטים) ודקוואן ג'ונס (17 נק') הובילו את החבורה של דן שמיר, שאמר: "היו הרבה דברים טובים במשחק"

דקוואן ג'ונס, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
דקוואן ג'ונס בפעולה/ברני ארדוב

הפועל חולון השיגה הערב (רביעי) ניצחון ביתי במשחק הראשון בשלב הבתים בליגת האלופות של פיב"א. זאת לאחר שהחבורה של דן שמיר הכניעה 69:93 את פריבורג השוויצרית. אחרי מחצית צמודה (37:40 לפריבורג) הגיעה נקודת המפנה במשחק: חולון רצה 12:29 במהלך הרבע השלישי והשוויצרים פשוט לא מצאו מענה ליכולת של קאליף וויאט (21 נק' ו-11 אסיסטים), דקוואן ג'ונס (17 נק') וחבריהם והרימו דגל לבן בדרך להפסד. ברבע האחרון חולון רק הגדילה את ההפרש בדרך לניצחון מרשים וסגרה ערב של 17 שלשות מ-34 ניסיונות. בכך התאוששה הקבוצה הביתית מן ההפסד במשחק הפתיחה בליגה לעירוני נהריה. המבחן האירופי הבא של החולונים יהיה בשבוע הבא במשחק החוץ בוונציה.

מאמן חולון דן שמיר אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב. המטרה שלנו היא להתחרות בצורה טובה בשני המפעלים. המחצית הראשונה הייתה קשה, פריבורג יודעת מה היא עושה. הצלחנו לעשות במחצית השנייה משחק ריצה טוב, יש גם הרבה דברים טובים ואנחנו לא מזלזלים ביריבה שניצחנו. אנחנו צריכים את כולם כדי להתקדם, וכדאי לעשות את זה תוך כדי ניצחונות. אני שמח שעמית שמחון פה, הבאנו אותו במאמץ גדול, אבל התאקלמות היא דבר שלוקח זמן".

קאליף וואיט, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
קאליף וואיט עם הכדור/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

הפועל חולון עלתה עם חמישייה שכללה את רועי הובר, דקוואן ג'ונס, שון ג'ונס, קאליף וואיט ודריון אטקינס. החבורה של דן שמיר פתחה היטב וטיפסה ל-4:10 בזכות יכולת טובה של וואיט. אבל היריבה לא אמרה נואש, שלטה בריבאונד וצימקה ל-10:12 בלבד. שתי הקבוצות המשיכו להחטיא ולהציג כדורסל חלש ובסיום הרבע חולון הובילה 15:16.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הקהל של הפועל חולון. ברני ארדוב
הקהל של הפועל חולון מריע/ברני ארדוב

רבע 2

בפתיחת הרבע השני פריבורג עלתה ליתרון ראשון (16:17), אבל חולון התאוששה מהר ושלשה של טי גי'י קליין החזירה את המארחת ל-19:22. הידיות של גיא פניני ודקוואן ג'ונס התאפסו וזה היה כבר 25:31 לזכות הצהובים. אבל במקום להמשיך ללחוץ, חולון חזרה לאבד כדורים ופריבורג ניצלה זאת לסלים קלים וגם החזירה לעצמה את היתרון - 34:35. קאליף וויאט ספג עבירה בלתי ספורטיבית, השוויצרים המשיכו לרוץ ועלו ל-37:40. זו גם הייתה תוצאת המחצית.

הקמע של הפועל חולון. ברני ארדוב
ניסה לעשות שמח. הקמע של הפועל חולון/ברני ארדוב

רבע 3

לפתיחת הרבע השלישי הפועל חולון עלתה חדה יותר, רצה 0:10 בהנהגת קאליף וואיט, דקוואן ג'ונס וטי ג'יי קליין וטיפסה ל-40:47. פריבורג מיד החזירה בארבע נקודות משלה ודן שמיר הזעיק פסק זמן. חולון חזרה לפרקט עם מוטיבציה רבה, לחצה על הדוושה ושלשה של רועי הובר קבעה את תוצאת הרבע - 52:66 להפועל חולון. בסך הכול עמדה התוצאה ברבע על 12:29 לזכות המארחת.

קאליף וויט, טי ג'יי קליין שחקני הפועל חולון חוגגים. ברני ארדוב
טי ג'יי קליין מברך את וואיט/ברני ארדוב

רבע 4

לרבע האחרון התייצבה קבוצה אחת בלבד והייתה זו הפועל חולון. הקבוצה הביתית הגדילה את ההפרש בהתמדה בדרך לניצחון גדול 69:93 בסיום.

קלעו להפועל חולון: קאליף וואיט 21 נק' ו-11 אסיסטים, דקוואן ג'ונס 17 נק' ו-6 ריבאונדים, דריון אטקינס 13 נק', טי ג'יי קליין ורועי הובר 10 כ"א, גיא פניני 9 נק' (3 מ-7 לשלוש), שון ג'ונס 9 נק', שלומי הרוש 6 נק', עמית שמחון שיחק (07:45) ולא קלע

קלעו לפריבורג: אנדרה וויליאמסון (7 מ-13 מהשדה), דושאן מלאדז'אן 16 נק'באבאקר טוארה 12 נק' -12 ריבאונדים, צ'אד טימברלייק 7 נק', פלוריאן שטיינמן 5 , פול גראבה, ג'רמי חואנין ותומאס ג'ורקוביץ' 2 כ"א, קווין מדיאמה (12:15) שיחק ולא קלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully