וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע של זוכה הטור דה פראנס נגנב במהלך תערוכה

מחדל גדול בברמינגהאם: הגביע של גריינט תומאס, שרק בחודש יולי האחרון זכה במירוץ האופניים היוקרתי, נגנב אחרי ש"הושאר ללא השגחה". תומאס: "מקווה שלגנבים תהיה גדלות נפש להחזיר לי אותו"

גביע טור דה פראנס. GettyImages
איך זה קורה? הגביע/GettyImages

גריינט תומאס פנה היום (רביעי) בקריאה נרגשת לגנבים בבקשה שיחזירו לו את הגביע שנגנב מתערוכת ב-Coupe Omnisports, שהציג את הפרס הגדול של הזוכה בטור דה פראנס. הגביע של תומאס, הרוכב של קבוצת סקיי שזכה השנה במירוץ האופניים היוקרתי, הושאל לתצוגה בברמינגהאם, אך נגנב. "לגביע הזה יש משמעות עצומה, לי ולקבוצה", אמר תומאס. הגביע הוא עבודת יד ייחודית, שנגנב "ברגע קצר שהושאר ללא השגחה". המארגנים גילו שהוא לא נמצא בסיומם של תערוכה שנמשכה שלושה ימים.

"מדהים שהדבר המצער הזה קרה", אמר תומאס הוולשי, שהפך השנה לבריטי השלישי שזוכה בתואר, "אין צורך לומר שהגביע הזה הנדיר הזה הוא בעל ערך רב, ומי שלקח אותו, אני מקווה שיהיה לו את גדלות הנפש להחזיר אותו". תומאס הוסיף ש"הגביע הוא חשוב, אבל ברור שמה שחשוב זה הזיכרונות הנפלאים מהקיץ המדהים הזה, ואת זה אף אחד לא יוכל לקחת ממני".

הגביע של הטור של השנה הוצג לצד גביעים נוספים - של הוואלטה דה אסנייה וג'ירו ד'איטליה. ריצ'רד המינגטון, המנכ"ל של חברת פינארלו, ששאלה את הגביע על מנת להציגון, אמר ש"כמובן שאנחנו שבורים, ולוקחים את מלוא האחריות. כולנו מקווים שהגביע יימצא". מקבוצת סקיי נמסר שהם סומכים על כל הגורמים המערובים שישקיעו את מירב המאמצים על מנת למצוא את הגביע האבוד.

גריינט תומאס זוכה טור דה פראנס 2018. רויטרס
את הזיכרונות אי אפשר לגנוב. תומאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully