וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחונות להפועל כפר סבא ומכבי תל אביב

ארבע הקבוצות שהבטיחו רבות במהלך הקיץ החולף: הפועל כפר סבא, מכבי תל אביב, מטה אשר עכו והפועל המעפיל פתחו את העונה בסערה עם ניצחונות של 0:3 במערכות

מאמן מכבי תל אביב כדורעף, זוהר בר נצר. אדריאן הרבשטיין
פתח טוב. בר נצר/אדריאן הרבשטיין

ליגת העל בכדורעף חזרה הערב (שלישי) לפעילות לאחר חמישה חודשים של פגרה, וארבע הקבוצות שהבטיחו הרבה במהלך הקיץ, קיימו ובגדול. הפועל כפר סבא, מכבי תל אביב, מטה אשר עכו והפועל המעפיל ניצחו כולן בשלוש מערכות ואספו במהרה שלוש נקודות.

הפועל כפר סבא - מכבי מוסינזון הוד השרון 0:3 (15:25, 21:25, 20:25)

המקומיים מכוונים גבוה העונה, והביאו לשם כך רכש שאפתני. הזר הוונצואליאני ארנרדו גומס סיפק קבלות כבר במשחק הבכורה, ונתן לקבוצתו לא פחות מ-20 נקודות להיכרות עם הקהל הביתי. סבסטיאן דבש הצטרף לחגיגה של השחורים עם 16 נקודות משלו. בצד המפסיד ברנו מרקז, שהגיע מהמעפיל, סיפק 15 נקודות. מאמנו עדי גורן הסביר את ההפסד בסיום: "לצערי לא הצלחנו להכנס למשחק. כפר סבא ברחו לנו מוקדם בכל מערכה והיו יציבים. היינו לא יעילים התקפית, ומצד שני לא לחצנו מספיק בסרב. נמשיך לעבוד ולעצב את הקבוצה".

אליצור נתן אשקלון - מכבי תל אביב 3:0 (25:18, 25:15, 23:25)

כוכב הנבחרת טמיר הרשקו, שחזר ארצה בקיץ לאחר שנה בפיאצ'נזה האיטלקית, פתח את הקדנציה שלו במכבי תל אביב בצורה חלומית, עם 18 נקודות מרשימות, ולצידו כיכב דימה זמליאנוכין עם 8. מנגד הרשימו השחקנים הברזילאים ברונו קרצשמר (15 נקודות) וגבריאל נבס (12). אשקלון נצמדה ליריבתה במערכה השלישית, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. דוד פרידמן, מאמן אשקלון המפסידה, אמר: "החבר'ה התרגשו בהתחלה, ולקח לנו שתי מערכות להיכנס למשחק. נלמד מהטעויות ונפיק לקחים".

הפועל מטה אשר עכו - ק.ק תל אביב 0:3 (10:25, 12:25, 13:25)

האלופה הביסה ללא קושי מיוחד בביתה את הקבוצה הקטנה של תל אביב, ובשבוע הבא תתמודד מול האחות הגדולה, מכבי. סלבה בצ'קלה ועידן דוד תרמו 10 נקודות כ"א עבור הקבוצה מהצפון, שלא נתנה ליריבתה להתקרב. מאיר חן סיים עם 9 נקודות עבור האורחת. המאמן המנצח נועם כץ אמר לאחר המשחק: "אני שמח שהתחלנו את העונה בניצחון, במיוחד שהצעירים שיחקו רוב המשחק". מאמן הקבוצה המפסידה רן גאון: "המשחק היה 'לא כוחות'. הקבוצה הצעירה שלנו עדיין בשלבי התגבשות. מקווה שלמשחק הבא נגיע מוכנים יותר ומתרגשים. ברכות למטה אשר על הניצחון ועל שילוב הצעירים".

הפועל המעפיל (מנשה/חדרה/עמק חפר) - מ.ס עיילבון 0:3 (17:25, 17:25, 17:25)

בטקס מרגש בקיבוץ עין שמר לעיני מאוד אוהדים הוצגה הקבוצה המחודשת של המעפיל. זוהר בר נצר ועומרי שוורץ חזרו הביתה להוביל את המועדון, והתוצאות הגיעו מהר. הרכש הקובני הנרי בל הציג משחק בכורה נפלא עם 16 נקודות, וחברו פדרו מנדז הצטרף עם 12, מתוכן 7 חסימות. חורחה בראחס סיים עם 14 נקודות לעיילבון. "היה אירועים יוצא מן הכלל. תודה לקהל הרבה שהגיע וריגש את כולנו", אמר המאמן המנצח זוהר בר-נצר, שחזר הביתה לאחר 21 שנים במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully