וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל לנשים מתקרבת: "כדורסל הנשים מתעצם ומתחזק"

9.10.2018 / 19:34

פחות משבועיים מפתיחת העונה ערכה מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים מסיבת עיתונאים חגיגית, היו"ר איריס שטרק: "העונה שעברה הייתה תחרותית מאוד. הצלחנו להרחיב משמעותית את תקציבי הספורט לליגות הנשים"

קפטניות ליגת העל נשים. עודד קרני, באדיבות ליגת העל נשים,
קפטניות קבוצות ליגת העל/עודד קרני, באדיבות ליגת העל נשים

בעוד הכדורסל הישראלי יודע ימים פחות יפים עם שביתת הליגה הלאומית, מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת פתיחת העונה בעוד פחות משבועיים במשרדי איגוד הכדורסל. זו שנה שנייה שבליגה ישחקו עשר קבוצות, אחרי שנים שבהן בעקבות קבוצות שבחרו לא לשחק בליגה הראשונה, מספר הקבוצות היה נמוך יותר. שתי קבוצות יחנכו העונה אולמות חדשים משלהן, אליצור חולון והפועל פתח תקוה.

"מעונה לעונה אנחנו רואים שכדורסל הנשים בישראל מתעצם ומתחזק", אמרה יו"ר מנהלת ליגת העל איריס שטרק, "כולנו זוכרים את העונה שעברה שהיתה עונה תחרותית מאד. שלוש קבוצות: רמת חן, אשדוד וחולון סיימו את העונה הסדירה עם מאזן זהה של 17 ניצחונות ו-6 הפסדים. התחרותיות יוצרת עניין. העונה עומדות להשתלב בליגת העל 13 שחקניות צעירות: שש שחקניות נבחרת הנערות, אחת מנבחרת העתודה ושבע שחקניות נוספות שגדלו במחלקות הצעירות. מי שמובילה בשילוב צעירות בקבוצה הבוגרת היא הפועל ראשון לציון שבהרכבה העונה יהיו ארבע שחקניות צעירות. המגמה לגדל דור חדש של ישראליות בליגת העל נמשכת, ולקבוצות מגיע יישר כוח על הראייה קדימה לטווח רחוק".

"בעונות האחרונות, הצלחנו להרחיב משמעותית, ולמעשה להכפיל פי שלוש את תקציבי הספורט לליגות הנשים הבכירות בענפי הכדור, כך שאם בשנת 2015 התחילה כל קבוצה בליגה את העונה עם תקציב קטן של 150 אלף שקל בלבד, בעונות האחרונות המצב השתפר והיום בעזרת המנהלת, לכל קבוצה תקציב מובטח של כמעט חצי מיליון שקל. בנוסף, במסגרת המהלך שהובלנו לשינוי התקציבי, השגנו הסכם מתחדש לחמש שנים, עם מותגי אתנה ו-ווינר בסך של 1.7 מיליון שקל וזאת במסגרת תכנית החומש, שנועדה לאפשר לקבוצות ולמנהלת וודאות תקציבית ויציבות כספית לאורך זמן. אנחנו מצפים כי ההשקעה בספורט הנשים המקצועני תישמר הן במסגרת תוכנית החומש שאנחנו עדין בעיצומה",

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully