וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: נס ציונה רוצה לעשות היסטוריה ולעלות לשלב הבתים

9.10.2018 / 21:44

הקבוצה של נדב זילברשטיין יצאה למשחק החוץ נגד קלוז'-נאפוקה (19:00) כשהיא מחזיקה ביתרון בן 13 נקודות. גולן גוט: "כל מי שקשור במועדון הזה רוצה לעשות היסטוריה". דקוואן קוק צפוי לשוב לסגל

one

עירוני נס ציונה יכולה לרשום מחר (רביעי) היסטוריה פרטית ולהעפיל לשלב הבתים של היורופקאפ, כשתתארח ברומניה אצל קלוז'-נאפוקה (19:00, ללא שידור בטלוויזיה) במסגרת גומלין שלב המוקדמות השני והאחרון של המפעל.

הכתומים יצאו לרומניה ביתרון בן 13 נקודות בזכות הניצחון הביתי מהמשחק הראשון בלב המושבה 78:91. אם נס ציונה תשמור על היתרון היא תעפיל לבית אחד בו מחכות סראטוב מרוסיה ופרדוביצה הצ'כית, כשהעולה האחרונה תהיה לאקי לוזר משלב המוקדמות. אם היא תפסיד ביותר מ-13 נקודות, היא תקווה להיות אחת משלוש המפסידות הטובות ביותר ולהעפיל כלאקי לוזר.

הקבוצה של נדב זילברשטיין יצאה היום לקלוז' לקראת המשחק מלווה ב-20 אוהדים, כשכמות דומה של ישראלים שלומדת בעיר צפויה לבוא ולתמוך בשחקנים. בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינו בניצחון על מכבי ראשון לציון שלשום, ומקווים כי יוכלו למשוך אותה רמת אינטנסיביות על מנת לשמור על היתרון ולרשום היסטוריה. דקוואן קוק, שפספס את שני המשחקים האחרונים בשל פציעה בכתף, צפוי לשוב לסגל.

"זאת ההזדמנות שלנו לעשות היסטוריה", אמר השבוע גולן גוט שהצטיין מול ראשון לציון, "זה משהו שכל מי שקשור במועדון הזה רוצה, ואנחנו נעשה הכל כדי להשיג אותו ברומניה".

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
מחזיק ביתרון מבטיח לקראת הגומלין. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully