וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני היורוליג: ניק קלאת'ס מפנאתינייקוס במקום הראשון

המפעל האירופי הבכיר חוזר בחמישי, והדירוג של "יורוהופס" הגיע לעשרת הגדולים: היווני בראש הרשימה, מתחתיו סרחיו יול וננדו דה קולו. נבן ספאחיה לקראת פתיחת העונה: "מכבי זו לא סתם עוד קבוצה"

ניק קלאת'ס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
הצהובים צריכים לחשוש? מקום 1 בדירוג, ניק קלאת'ס/GettyImages

עונת היורוליג תיפתח ביום חמישי הקרוב כשמכבי תל אביב תתארח באואקה אצל פנאתינייקוס (21:00, ערוץ הספורט), ודירוג "יורוהופס" המסורתי, שמדרג את 100 השחקנים הטובים ביותר ביורוליג, הגיע לעשרת הגדולים. אם לשפוט לפי הדירוג, למכבי תל אביב יש בהחלט מה לדאוג: במקום הראשון ניצב רכזה הוותיק של פנא, ניק קלאת'ס. היווני עשוי לעשות לספאחיה ושחקניו לא מעט בעיות. מיד אחריו נמצא סרחיו יול מריאל מדריד וננדו דה קולו מצסק"א מוסקבה.

קווין פאנגוס, שבעונה שעברה סחף את ז'לגיריס קובנה לפיינל פור מפתיע, עבר לברצלונה בקיץ וזכה לדירוג מחמיא כשסגר את העשירייה הראשונה. טוקו שנגאליה שחקנה של בסקוניה, שלפני חודש תיסכל את הנבחרת הישראלית בהופעה מצוינת במדי גאורגיה במסגרת מוקדמות גביע העולם, גם הוא ברשימה, במקום החמישי.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה (לא להשתמש כווידאו). ברני ארדוב
"מכבי היא לא עוד קבוצה". נבן ספאחיה/ברני ארדוב

כזכור, סקוטי ווילבקין הוא שחקן מכבי תל אביב שדורג במקום הגבוה ביותר, 14, כשחוץ ממנו נכנסו לרשימה גם ג'רמי פארגו (49), ג'וני אובראינט (56), אלכס טיוס (64), טאריק בלאק (69), מייקל רול (73) ודיאנדרה קיין (86).

בתוך כך, נבן ספאחיה מאמן הצהובים התראיין לאתר היורוליג ואמר לקראת פתיחת העונה: "מכבי היא לא עוד קבוצה. מכבי זה מוסד, המועדון הכי גדול בישראל אי פעם. אם אתה מפסיד משחקים חשובים עם המועדון הזה, לא קל להתמודד עם זה. האוהדים של הקבוצה אוהבים אותה יותר מכל דבר אחר. אני ממש מעריך אותם, הם גורם חשוב מאוד. כשאנחנו מגיעים להיכל שלנו זה מאוד קשה ליריבה לשחק בלחץ כזה גדול. לא חושב שיש עוד קבוצה באירופה עם קהל כזה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרשימה המלאה

10. קווין פאנגוס (ברצלונה)
9. קוסטאס סלוקאס (פנרבחצ'ה)
8. ואסיליס ספאנוליס (אולימפיאקוס)
7. סרחיו רודריגז (צסק"א מוסקבה)
6. יאן וסלי (פנרבחצ'ה)
5. טוקו שנגאליה (בסקוניה)
4. אלכסיי שבד (חימקי מוסקבה)
3. ננדו דה קולו (צסק"א מוסקבה)
2. סרחיו יול (ריאל מדריד)
1. ניק קלאת'ס (פנאתינייקוס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully