וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: ווינסטון שפרד סיכם לחודש וחצי

8.10.2018 / 8:20

הפורוורד (25, 2.03) ששיחק עד לאחרונה במדי מורנר בר ממונטנגרו יחזק את הסגל החסר במיוחד של בראד גרינברג במקום מארק טולפסן הפצוע. רוזפלט ושושי צפויים לשחק נגד חולון, סטול ולב עדיין בספק

ווינסטון שפרד. AP
חיזוק זמני. שפרד/AP

אחרי ההופעה המבישה אמש (ראשון) שנבעה מהסגל החסר במיוחד, מכבי אשדוד מתחזקת לקראת השבועות הקרובים. הקבוצה של בראד גרינברג סיכמה את תנאיו של הפורוורד וינסטון שפרד ששוחרר ממורנר בר המונטנגרית לחודש וחצי הקרובים והוא יכנס לסגל במקומו של מארק טולפסן ששבר את ידו ויחזור לפעילות לקראת סוף נובמבר.

שפרד (25, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת סן דייגו סטייט משנת 2016 שהחל את הקריירה המקצוענית שלו במדי קבוצת אלבה פהרוור ההונגרית ואף זכה עמה באליפות המקומית. את העונה שעברה פתח במדי סנטה קרוז מליגת הפיתוח וסיים אותה בליגה בניו זילנד, והקיץ כאמור חתם במורנר בר, שיחק עמה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות וסיים את דרכו לאחרונה.

באשדוד מקווים כי לרשותו של בראד גרינברג יעמוד כמעט סגל מלא לקראת המשחק נגד הפועל חולון בשבוע הבא. ג'ייק פמברטון צפוי לקבל את מלוא האישורים לרישומו כישראלי השבוע, אייזיק רוזפלט שנפצע בפניו וליס שושי שנפצע בגבו אמורים לשחק, כשלגבי פול סטול ואוראל לב עדיין קיים ספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully