וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "מי שמדבר על לצמצם את ליגת העל, צריך להסתכל על הפועל חדרה"

8.10.2018 / 9:16

בהפועל חדרה לא יודעים איך לעכל את ההצלחה: חדר ההלבשה צהל, השחקנים רקדו על השולחנות, אביטן יודע ש"זה היופי בכדורגל" אבל שומר על צניעות. גרצ'קין מתכונן לקרב מול מכבי תל אביב: "בא לנצח"

שחקני הפועל חדרה חוגגים עם האוהדים. שלומי גבאי
מה קורה פה? חדרה לא עוצרת/שלומי גבאי

בהפועל חדרה לא יודעים איך לעכל את ההצלחה של פתיחת העונה. מצד אחד במועדון מסתכלים למטה וחושבים על איך לברוח כמה שיותר מהתחתית וממאבקי הישרדות, אך מנגד, היכולת הטובה והעדיפות על היריבות במשחקים גורמת ללא מעט אנשים במועדון לפנטז על הרבה יותר מהישארות בליגה, על אף שלא יגידו זאת בפומבי. אתמול (ראשון) חדרה גברה 0:1 על קרית שמונה והשלימה עוד שבוע בפסגת הטבלה, עם חמישה ניצחונות בשישה מחזורים ו-16 נקודות.

ניסו אביטן, שחוזר על המנטרה של "אוגרים נקודות", התחיל להסתכל על כל הסיטואציה מהצד ואמר בסיום כי "זה מה שמיוחד בכדורגל, זה היופי בו, הוא צריך להגיע לכל מקום בארץ כי הוא עושה דברים יפים, מאחד ומחבר אנשים. כל אלה שמדברים על לצמצם את ליגת העל צריכים להסתכל עלינו, זאת הדוגמה הכי טובה לזה שכן יש אצלנו כדורגל עם שחקנים צעירים ומוכשרים, רק שצריך לתת להם את הבמה".

עוד בנושא
סינדרלה ממשיכה להדהים: הפועל חדרה גברה 0:1 על קרית שמונה
אסי גומה כבש שער ניצחון, והמשיך את הסיפור הנפלא שלו

שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
בגלל סיפורים כאלה אנחנו אוהבים כדורגל. חדרה חוגגת/שלומי גבאי

בחדר ההלבשה השחקנים רקדו ושרו, מוחמד אבו פאני ואנז' פרדי פלומן חגגו על השולחנות ואפילו איזי שרצקי, הבעלים של היריבה, נכנס לברך, החמיא על הכדורגל ובתגובה נתבקש על ידי השחקנים לרכוש את הקבוצה.

מי שהצטרף בקיץ כמושאל ממכבי תל אביב הוא מקס גרצ'קין, שאמר בסיום: "אנחנו שמחים ומסתכלים שלב שלב. המטרה שלנו זה להתקדם גם בפן האישי וגם בקבוצתי. אנחנו מרוצים שהיכולת שלנו מתבטאת בתוצאות, המקום הראשון זה הבונוס. אנחנו נמצאים בסוג של בועה, אבל לא שוכחים להיות עם רגליים על הקרקע, יודעים מאיפה באנו וממשיכים עם הצניעות והדרך שלנו".

על מאמנו ניסו אביטן אמר המגן: "הוא האבא של כולנו, הוא יודע על כל בעיה אישית שיש לכל שחקן ושחקן. הוא מדבר איתנו בגובה עיניים, בין אם אתה בן 30 או בן 17, זה לא משנה. הוא בא נטו מקצועי, אומר הכל בפנים ורואים את התוצאות שלו במגרש".

במחזור הבא יפגוש גרצ'קין את קבוצת האם שלו במשחק על המקום הראשון. "על פי הטבלה זה משחק עונה אבל זה להיכנס לססמאות וזה לא מעניין אותנו", אמר, "אנחנו צנועים, ממשיכים באותה דרך ועובדים קשה באימונים. מכבי תל אביב זה הבית שלי, אני מושאל משם ואני מאוד מעריך את המועדון הזה, אבל העונה אני בהפועל חדרה ואני פה במאה אחוז ובא לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully