וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "לא יכולנו לחלום על פתיחה כזאת". אסי גומה: "אין טוב מזה"

מאמן הפועל חדרה התמוגג אחרי ה-0:1 הדרמטי והמתוק על קרית שמונה: "מרוצים זו מילה קטנה לתאר איך אנחנו מרגישים". כובש השער: "לא נצא בהצהרות". סילבס: "הם היו עדיפים עלינו"

אסי גומה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
איזה ערב מושלם. גומה/שלומי גבאי

המסע הקסום של הפועל חדרה נמשך. העולה החדשה ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את עירוני קרית שמונה, ושמרה על פסגת הטבלה גם עם היציאה לפגרת הנבחרות. כשתשוב ממנה, אגב, היא תפגוש את מכבי תל אביב. מישהו אמר משחק עונה?

גיבור הערב היה ילד יום ההולדת אסי גומה, שקם מהספסל והכריע בדקה ה-88. ואם זה נשמע לכם מוכר, זה בגלל שאותו גומה עשה זאת בדקה ה-88 ב-1:2 על הפועל תל אביב. תוסיפו לכך שערים בדקות 86 ו-90 ב-0:2 על הפועל חיפה ושער בדקה ה-89 ב-1:2 על סכנין וקיבלתם לא רק קבוצה טובה, אלא גם קבוצה עם ווינריות ואופי.

"שלא ייגמר לעולם", התמוגג ניסו אביטן בסיום. "רצינו לנצח את המשחק, עשינו את כל החילופים ההתקפיים שיכולתי. אני חוזר על עצמי כל שבוע - אנחנו לא מסתכלים למעלה, כמה שזה יישמע לכם משוגע. יש לי שחקנים צעירים, אנחנו מועדון בהתפתחות, נשמור על עצמנו וניתן כבוד לכל היריבות שלנו. אנחנו נהנים מהרגע, מרוצים זו מילה קטנה כדי לתאר מה שאנחנו מרגישים. לא יכולנו לחלום שנפתח ככה את הליגה, אבל אני עוד יותר מרוצה מהיכולת. נעשה צדק בסופו של דבר היום, היינו עדיפים ברוב הדקות".

אסי גומה הוסיף: "לא צריך יותר מזה. קיבלתי מתנה משולשת - גם יום הולדת, גם גול, גם ניצחון. אין יותר טוב מזה. עוד מוקדם לדבר על העתיד, זה רק המחזור השישי, יש עוד הרבה עבודה לפנינו ואנחנו לא שוכחים מי ומה אנחנו ומאיפה באנו. לא צריך לצאת בהצהרות".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חדרה המפתיעה שמרה על הפסגה עם 0:1 דרמטי על עירוני קרית שמונה

שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
חיים בחלום. שחקני חדרה חוגגים/שלומי גבאי

המאמן המפסיד חיים סילבס סיכם: "לא היינו מספיק טובים היום, במחצית השנייה קצת השתפרנו אבל חדרה נראו טוב וכל הכבוד להם, הם היו עדיפים עלינו במרבית המשחק. לא הגיע לנו לנצח, אכזרי לקבל שער בדקה כזאת אבל יש גם משחקים כאלה. יש פה סגל מספיק טוב עם שחקנים טובים בכל הסגל".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חדרה המפתיעה שמרה על הפסגה עם 0:1 דרמטי על עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס. שלומי גבאי
הפסד אכזרי. סילבס/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully