וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מודאגת מלוח הזמנים ביורוליג: "זה יהיה אתגר לא פשוט"

8.10.2018 / 7:54

הצהובים הודו אחרי ה-59:103 על נערי אשדוד ש"המשחק ממש לא עוזר" לקראת פתיחת העונה ביורוליג מול פנאתינייקוס בחמישי. דיברתולומאו: "חבל שהיה להם סגל קצר כל כך, הילדים שלהם נלחמו"

one

מכבי תל אביב סימנה אמש (ראשון) וי ראשון לעונת 2018/19, אחרי שהביסה ללא קושי 59:103 במחזור פתיחת העונה בליגת העל את מכבי אשדוד, שעלתה למשחק בסגל קצר במיוחד אם חמישה שחקני נוער. למרות הניצחון, גם מאמן הקבוצה נבן ספאחיה הודה כי "המשחק לא ממש עוזר לי", ואמר שהוא מודע לכך שהמבחן האמיתי יגיע ביום חמישי מול פנאתינייקוס, במשחק פתיחת העונה ביורוליג.

בקבוצה מודאגים מסדר המשחקים שנקבע להם באירופה ומספרים כי מצפה להם "לוח זמנים לא פשוט, שיהווה אתגר". שישה מתוך שמונת המשחקים הראשונים של הצהובים במפעל יהיו בחוץ, וגם שני משחקי הבית יהיו מול צסק"א מוסקבה וריאל מדריד החזקות.

‏לקראת המשחק בחמישי, מצב הפצועים של ספאחיה לא משתפר: קנדריק ריי שסובל מפציעה קלה בברך עובר טיפולים וייעדר עוד לפחות שבוע וחצי, ונמרוד לוי עדיין לא עורך אימונים מלאים ולא כשיר לגמרי.

הקפטן ג'ון דיברתולומאו סיכם את הניצחון אמש: "זה היה משחק טוב לביטחון שלנו כקבוצה. כמובן שביורוליג זה סיפור אחר, אלו שני מפעלים שונים. שתי הקבוצות התחילו את המשחק אגרסיבי, אבל העומק של הספסל שלנו הכריע בסופו של דבר. הצלחנו לעשות עצירות ולהשיג ניצחון. שחקני הנוער של אשדוד? בסופו דבר אנחנו מתרכזים בעצמנו. חבל שהיה להם סגל קצר, צריך לתת קרידט לילדים ששיחקו, הם נלחמו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא

מכבי תל אביב הביסה 59:103 את אשדוד, שעלתה עם שחקני נוער
נבן ספאחיה: "המשחק הזה לא עזר לנו ולא עזר למכבי אשדוד"

שחקני מכבי תל אביב דני אבדיה, ג'רמי פארגו. יוסי ציפקיס
לא מדד לשום דבר. שחקני מכבי תל אביב אמש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully