וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "המשחק הזה לא עזר לנו ולא עזר למכבי אשדוד"

7.10.2018 / 22:20

מאמן מכבי תל אביב הודה שה-59:103 על ילדי אשדוד לא תרם כלום להכנה של הצהובים לקראת פתיחת היורוליג: "בחמש הדקות האחרונות לא ידעתי מה להגיד לשחקני". גרינברג: "קשה לשחק ככה, אבל זה מה יש"

one

מכבי תל אביב פתחה הערב (ראשון) את דרכה בליגת העל עם 59:103 קליל על מכבי אשדוד, שהופיעה עם חלק משחקניה הזרים מחוזקים בשחקנים מקבוצת הנוער. ביום חמישי מצפה לצהובים סיפור אחר לגמרי, כשיפתחו גם את עונת היורוליג שלהם עם משחק חוץ מול פנאתינייקוס באתונה.

"המשחק הזה לא ממש עזר לנו", סיכם נבן ספאחיה. "כפי שאתם יודעים, ההתחלה האמיתית שלנו תגיע ביום חמישי. בימים האחרונים ניסינו לעשות הרבה דברים עם סגל מלא, חוץ מקנדריק ריי. אשדוד שיחקה קצת כדורסל ברבע הראשון, אחר כך הסגל שלה לא אפשר לה להתחרות. בסופו של דבר המשחק הזה לא עזר לאף אחד, לא לנו, לא להם, בעיקר חמש הדקות האחרונות, בהן לא ידעתי מה להגיד לשחקנים שלי".

מנגד, גם בראד גרינברג הודה שלא היה מדובר במשחק אידיאלי, בלשון המעטה: "אהבתי את 16 הדקות הראשונות, לא ממש את 24 הדקות הבאות. אני מבין שלליגה יש בעיות, בעיקר בנוגע לקבוצות שמשחקות באירופה, אז קשה לדחות משחקים. זה הקשה עלינו, אבל זה מה יש. מאוד חששתי שעוד שחקן ייפצע אצלנו כי הזרים יצטרכו לשחק יותר מדי דקות. אני מקווה שפול סטול יוכל להתאמן השבוע ולשחק מול חולון במחזור הבא. אייזק רוזפלט בסימן שאלה גדול ומארק טולפסון לא יחזור".

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
ועכשיו, לדבר האמיתי. ספאחיה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully