וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' על עטר: "גם חוזז לא שיחק". על אצילי: "רק עשה את העבודה שלו"

8.10.2018 / 7:42

מאמן מכבי תל אביב ניסה להוריד את כוכביו לקרקע אחרי הניצחון על בית"ר. ראיקוביץ': "אשאר עד סוף העונה בוודאות, אולי גם בעונה שלאחר מכן". השחקנים מרוצים: "מסוג הניצחונות שצריך לקחת בשיניים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

למרות היכולת הלא מרשימה, במכבי תל אביב לקחו בשתי ידיים את הניצחון 0:2 אמש (ראשון) על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. שחקני הקבוצה סיפרו בסיום כי "בכל מצב של בית"ר קשה לנצח אותה בטדי" וטענו ש"אלה בדיוק הניצחונות שצריכים לקחת בשיניים. גם בדרבי וגם היום לא היינו טובים, אבל הניצחון רק מוסיף ביטחון".

הבעלים מיטש גולדהאר הסתובב עם בני משפחתו בסיום, ניגש לצפות בולדימיר איביץ' מתראיין לכלי התקשורת, שוחח עימו בקצרה והצטלם עם כל מי שביקש ביציאה מהאיצטדיון. בני משפחתו של גולדהאר נראו נרגשים ותיעדו את החוויה בכל פינה באיצטדיון.

איביץ' אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב שהגיע לנו. בחצי השני לא היינו טובים, הייתי מתוחים ועצבניים, אבל הניצחון הוא מה שחשוב כי זה מגרש קשה, עם אווירה לא פשוטה. איבדנו ביטחון בחצי השני, עשינו כמה טעויות במרכז השדה וזאת הייתה בעיה. בית"ר ניסתה לדחוף למעלה ולשחק התקפי יותר בחצי השני, היא הגיעה לכמה הזדמנויות או חצאי הזדמנויות, ונצטרך לעבוד על זה".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ירדה למקום האחרון בליגה אחרי הפסד 2:0 למכבי תל אביב
למרות התוצאות המאכזבות: גיא לוזון שוחח עם אלי אוחנה, אין כוונה לפטרו
גיא לוזון דווקא אופטימי: "זה היה הצעד הראשון בדרך לצאת מהתחתית"

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. ברני ארדוב
מודע היטב לבעיות. איביץ'/ברני ארדוב

על ההחלטה שלא לשתף את אלירן עטר, שנראה מתוסכל על הספסל: "לא פתחתי עם ארון שוינפלד, לא עם טיבי, לא עם חוזז, לא עליתי עם חמישה שחקנים נוספים. אני מסכים שהוא שחקן חשוב, אבל זאת החלטה טקטית שלנו. אנחנו מקבלים החלטות מקצועיות בהתאם לסיטואציה".

על הביקור של גולדהאר אמר: "זה חשוב עבורנו, נתנו לו מתנה. בדרך כלל הוא לא כאן וכשהוא כאן זה נותן אובר מוטיבציה לשחק ולנצח, כי הבעלים תומך בנו ונותן לנו גב".

המאמן סירב להתרגש מהצמד של עומר אצילי, וכשנשאל על כך השיב בקצרה: "הוא עשה את העבודה שלו, זה הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
בינתיים הוא עדיין כאן. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

מי שנמצא במגמת שיפור לאחרונה הוא פרדראג ראיקוביץ'. אחרי פתיחת עונה מגומגמת, השוער הסרבי שמר גם אתמול על רשת נקייה, ולאחר מכן ניתח את המשחק. "היה משחק קשה. זה תמיד מיוחד לשחק בירושלים נגד בית"ר, אבל עבדנו קשה, עשינו את העבודה, החזקנו בכדור והמאמץ השתלם. אנחנו צריכים להמשיך ככה משחק אחרי משחק", אמר.

על היכולת הפחות טובה של קבוצתו אמר השוער: "כן, קורה שהקבוצה לוחצת גבוה והיריבה מגיעה להזדמנויות. לא קל לשלוט בכדור, אך עדיין שמרנו על הכדור והבקענו שני שערים. אנחנו משחקים עם יותר כוח ופיזיות וזה עוזר לנו".

לגבי עתידו אמר: "אמרתי כבר קודם, אני נותן 100 אחוז ורק מכבי תחליט אם אני יילך או לא. עד סוף העונה בוודאות אני כאן ואולי גם עוד שנה, אני מרגיש ביטחון ממשחק למשחק ומתקדם לקראת העתיד, אבל עדיין צריך להוכיח את זה בכל משחק".

לסיום התייחס השוער למה שהוגדר כמשחק העונה נגד הפועל חדרה, ואמר: "זה לא משחק העונה, זה משחק בין שתי הראשונות כרגע, לא מעבר לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully