וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גיא לוזון שוחח עם אלי אוחנה, אין כוונה לפטרו

7.10.2018 / 23:04

מעמדו של מאמן הצהובים-שחורים יציב גם אחרי ההפסד 2:0 למכבי תל אביב. לוזון: " זה הצעד הראשון בדרך לצאת מהתחתית". איביץ': "מרוצה, היינו עדיפים". אצילי: "מקווה שאמשיך ככה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) בטדי 0:2 את בית"ר ירושלים וצימקה מחדש את הפער מהמוליכה הפועל חדרה לשתי נקודות (וכן, עדיין קשה לנו לכתוב את המשפט הזה). הצהובים רשמו משחק 12 ברציפות בליגה ללא הפסד, בזכות שער של עומר אצילי (40), שניצל שגיאה גדולה של דודו גורש, ולאחר מכן השלים צמד (88). הצהובים-שחורים, מנגד, מציינים משחק 11 ברציפות בהם הם סופגים שער אחד לפחות, והמשבר בבירה נמשך. הקהל הירושלמי הגיב עם שריקות בוז וקריאות "תתפטר" אל עבר המאמן גיא לוזון, לא בפעם הראשונה העונה. ספק אם גם חזרתו של מאור בוזגלו לכר הדשא (87), לראשונה זה עשרה חודשים, תעודד את הבית"רים, שירדו למקום האחרון בטבלה.

בסיום שוחח גיא לוזון עם אלי אוחנה, וכרגע אין כוונה לפטרו. "מתסכל מאוד", סיכם המאמן. "במחצית ראשונה היה קרב חפירות באמצע, הם עלו עם קישור מאוד פיזי וחזק וגם אנחנו, רוב המשחק התנהל במרכז השדה. לא יזמנו מספיק. לאחר מכן עשיתי שינוי והוא הביא דברים טובים, לא יכולתי לפתוח ככה כי ידעתי שמכבי באה עם שלישייה מאוד חזקה באמצע. ידעתי שבמחצית השנייה נוכל להכניס כלים לעשות שינוי, והיא היתה שקולה. כל השחקנים נתנו הכל היום עד השנייה האחרונה, נראו כקבוצה, נלחמו כקבוצה, יצרו מצבים והמחצות זה חלק מהמשחק.

"מבחן התוצאה הוא לא טוב בלשון המעטה, אבל אפשר לקחת הרבה מאוד דברים חיוביים להמשך. זה יהיה הצעד הראשון שלנו לצאת מהתחתית ומהצרה, אם נמשיך להיראות כמו קבוצה, כמו במשחק הזה, ניקח נקודות. משה חוגג אמר לי ולשחקנים שהוא רוצה לראות קבוצה יוזמת, אגרסיבית, ביחד, והיום עשינו הכל. זה כואב, זה מתסכל, אבל ניקח את הדברים הטובים".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון. ברני ארדוב
שומר על אופטימיות. לוזון/ברני ארדוב

"ניצחנו 0:2 כי היינו הקבוצה הטובה יותר", סיכם ולאדן איביץ'. "אני מרוצה מהיכולת של הקבוצה שלי. בתחילת המחצית השנייה קצת איבדנו ביטחון ונצטרך לשפר, אבל באופן כללי היינו עדיפים והגיע לנו לנצח. נצטרך להתכונן לחדרה, היא הפתעת העונה".

כוכב המשחק עומר אצילי אמר: "לא היה קל. מקווה שנמשיך ככה ונשיג את המטרות שלנו. יש תחרות גדולה על ההרכב לכולם, כולם נותנים 100 אחוז כדי לשחק ואני שמח שסוף סוף דברים נכנסו לי ומקווה להמשיך ביכולת הזאת. אני לא מתייחס לזימונים לנבחרת, מאמין שאם אמשיך ככה מקומי יהיה שם".

* מדוברות משטרת ירושלים נמסר כי 11 רכבים שחנו בניגוד לחוק נגררו, 56 בקבוקי אלכוהול הושמדו ואוהד אחד שהפעיל רחפן עוכב.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים מול מאור בוזגלו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ועכשיו, למשחק העונה. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully