וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג ואוחנה הרגיעו את לוזון: "הבעיות של בית"ר הן הרבה מעבר למאמן"

8.10.2018 / 7:16

בעלי בית"ר ונציגו לא מתכוונים לפטר את המאמן בקרוב ואמרו למקורבים: "הקהל רוצה את הראש שלו, אבל תפקידנו לחשוב עם הראש". איינבינדר מודה ש"נגמרו ימי החסד", בקבוצה מעריכים: אולנארה רחוק מכושר משחק

צילום ועריכה: קובי אליהו

למרות האכזבה הגדולה בבית"ר ירושלים לאחר ההפסד הביתי 2:0 אמש (ראשון) למכבי תל אביב - שהוריד את הקבוצה מהבירה למקום האחרון בליגת העל - פיטורי גיא לוזון לא עומדים על הפרק. המאמן שוחח בסיום המשחק עם אלי אוחנה ומשה חוגג, והשניים העבירו מסר מרגיע. "יש לחץ וצריך לספק תוצאות, אבל גם צריכים להיות אמיתיים והבעיות הן הרבה מעבר למאמן", אמרו השניים לאנשים בסביבתם. "גם את מעט המזל שצריך אין לנו בתקופה הזאת. זה נחמד שחלק מהקהל רוצה את הראש של המאמן, אבל תפקידנו לחשוב עם הראש ולא עם אמוציות".

לאחר הפגרה תפגוש הקבוצה את מ.ס אשדוד בחוץ בתקווה לצאת לדרך חדשה. "בלי קשר למעמד של לוזון, צריך להתחיל לנצח", אמרו בקבוצה. "ירדנו למקום האחרון וזה משהו שלא צריך לקרות. האחריות של המאמן ושל השחקנים היא להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. לא משנה מה עברנו - בית"ר עם הסגל הזה לא צריכה להיות במקום האחרון".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ירדה למקום האחרון בליגה אחרי הפסד 2:0 למכבי תל אביב
למרות התוצאות המאכזבות: גיא לוזון שוחח עם אלי אוחנה, אין כוונה לפטרו
גיא לוזון דווקא אופטימי: "זה היה הצעד הראשון בדרך לצאת מהתחתית"

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון. ברני ארדוב
בינתיים הוא עוד מקבל אמון. לוזון/ברני ארדוב

דן איינבינדר שידר אופטימיות ואמר לאחר המשחק: "בגדול, ראיתי כמה דברים טובים. הקבוצה נראתה יותר טוב ממשחקים קודמים, אבל עדיין חסרים לנו הרבה דברים. נקודות זה חלק מהעניין ואנחנו לא מצליחים לזכות בהן. היה משחק מאוד טקטי של שתי הקבוצות ומכבי במקרה הבקיעה בחצי הראשון. בחצי השני עלינו אחרת והגענו למצבים של אחד על אחד. היינו חייבים לנצל את זה, אבל זה לא קרה ושילמנו על זה".

איינבינדר נשאל על המשמעת הטקטית של בית"ר, שאמנם הולכת ומשתפרת אבל לא מציאה לתוצאות. "בסופו של דבר המטרה היא נקודות, אנחנו צריכים להיות הרבה פחות נאיבים והרבה יותר מרוכזים ומחוייבים ברגעים מסויימים", אמר. "אנחנו חייבים להתחיל לקחת נקודות, אין לנו הרבה ברירות, ימי החסד שלנו נגמרו היום. הפגרה באה לנו בעיתוי טוב, נעבוד על הדברים ועל איך לקחת את הנקודות עם יכולת טובה או פחות טובה".

הקשר נשאל על הלחץ שיש על מאמנו ואמר: "גם למאמן זה לא פשוט. שחקנים הגיעו מאוחר, יש לנו בעיה בעמדת המגן הימני ואנחנו מחכים שקונטה יחזור, מאור בוזגלו חזר אתמול וזה מעודד, וארן חזר ואני בטוח שאם היה קצת יותר בכושר הוא היה מסיים עם גול. יש דברים לשאוב מהם עידוד ולהיות אופטימיים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר. ברני ארדוב
גם איינבינדר יודע: "חייבים להתחיל להביא תוצאות"/ברני ארדוב

לפני שנתיים איינבינדר היה שותף לפתיחת עונה רעה של בית"ר, אך היה מהגורמים המרכזיים במהפך בהמשך העונה, שהסתיימה במקום השלישי ועם כדורגל אטרקטיבי. אמש השווה הקשר בין הסיטואציה הנוכחית לזו שהיתה בזמנו. "יש כאן הרבה שחקנים טובים שיצטרכו לקחת אחריות, להנהיג, להוביל ולספק את התוצאות ואת הסחורה. אנחנו רק בתחילת העונה, היה הרבה אי וודאות בקיץ ובתחילת העונה, וזה השפיע. אני באמת בטוח שיהיה יותר טוב, יש לי מסר לאוהדים שיהיה הרבה יותר טוב. מגיעות להם מילים טובות על תצוגת עידוד נפלאה היום, ונקווה שיחד נצא לדרכים טובות".

ארון אולנארה אמור לנחות בישראל ביום שלישי. בבית"ר מקווים כי יעבור את הבדיקות הרפואיות המקיפות ויהפוך רשמית לשחקן הקבוצה. לטענת השחקן הוא מתאמן בניגריה עם קבוצה מקומית, אך בבית"ר מעריכים כי בשל העובדה שלא שיחק משחק רשמי קרוב לחמישה חודשים, יידרשו לפחות מספר שבועות על מנת להכניסו לכושר. גם ז'אורז'יניו ואנטואן קונטה צפויים לעמוד לרשותו של המאמן רק בחודש נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully