וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה מגן על ריאד מחרז: "באימונים הפנדלים שלו מושלמים"

מאמן סיטי גיבה את האלג'יראי, שרשם בליברפול החמצה חמישית מתוך שמונה הבעיטות האחרונות שלו: "היו לו ביצים לקחת את זה". סטונס: "לא לספוג באנפילד זה מקור לגאווה". קלופ: "מרוצה"

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עם ריאד מחרז. רויטרס
יש לך גב. מחרז עם פפ/רויטרס

פסגת הפרמיירליג לוהטת. כמה לוהטת? בפעם השנייה בתולדותיה, היא מציגה לראווה שלוש קבוצות שטרם הפסידו בשמונת המחזורים הראשונים - מנצ'סטר סיטי (הראשונה), צ'לסי (השנייה) וליברפול (השלישית) - לכולם 20 נקודות. זה קרה לאחר ה-0:0 בין האלופה והמרסיסיידרס באנפילד הערב (ראשון), שהמשיך את הקללה של סיטי באצטדיון שהיא כל כך לא אוהבת, ובו לא ניצחה מאז מאי 2003.

ריאל מחרז הוא הגיבור הטראגי של המשחק, לאחר שהחמיץ פנדל בדקה ה-86. מתוך שמונת הפנדלים האחרונים שבעט בפרמרייליג, רק שלושה הלכו פנימה. "היה לו את האומץ והביצים לבעוט, באימונים יש לו פנדלים מושלמים, וזה קורה", אמר פפ גווארדיולה. "הבועט הקבוע שלנו הוא סרחיו אגוארו, אבל הוא היה בחוץ".

על המשחק עצמו אמר מאמן המוליכה: "ניסינו לנצח ולא ספגנו באנפילד, שזה די מיוחד. היו לנו הזדמנויות, ובסופו של דבר זו תוצאה טובה. שיחקנו טוב מאוד, בעונה שעברה הפסדנו כאן, העונה הוצאנו תיקו, אולי בעונה הבאה ננצח".

ג'ון סטונס הוסיף: "היינו קרובים, ריאד בעט מצוין באימונים אבל הדברים האלה קורים ונמשיך הלאה. הוא היה מרוסק ובוודאי מרגיש שאכזב אותנו, אבל הוא נתן הכל ושמר על הכדור היטב. לשמור על רשת נקייה באנפילד זה משהו שצריך להתגאות בו, היה קרב טקטי וכולם עבדו למען הקבוצה".

עוד בנושא:

אנגליה: ליברפול ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-0:0 באנפילד
אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:3 את סאות'המפטון, הצמרת רותחת

ליברפול, שהיתה לקבוצה השנייה בתולדות הפרמיירליג ששמרה על רשת נקייה בבית במשך עשרה משחקים רצופים (הראשונה היתה מנצ'סטר יונייטד ב-1994), רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, אך היא יצאה ממנו מרוצה. "היה מאוד אינטנסיבי", סיכם יורגן קלופ. "שתי הקבוצות היו מאוד מאורגנות ודבקו בתכנית המשחק. תמיד אפשר לעשות יותר, אבל אני מרוצה. השחקנים נתנו הכל. נגד סיטי אתה צריך להיות עם ביטחון עצמי ב-100 אחוז".

וירג'יל ואן דייק, שגרם לפנדל המפוקפק, לקח אחריות: "לא חכם מצידי לגלוש ככה, זה היה פנדל שלא הייתי צריך לעשות, ולשמחתי לא ספגנו. עשינו עבודה טובה עד הפנדל, היינו חסרי מזל שלא הבקענו. שתי הקבוצות ביטלו אחת השנייה".

עוד באותו נושא

אנגליה: ליברפול ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-0:0 באנפילד

לכתבה המלאה
מנג'ר ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
מסופק. קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully