וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס מקליש: "חמד ודאבור מסוכנים, דסה וטואטחה אקספלוסיבים"

מאמן נבחרת סקוטלנד מתכונן למשחק החוץ נגד ישראל וימשיך במערך של שלושה בלמים: "אקבל ניתוחים של היריבה מהצוות המקצועי של צפון אירלנד. ישראל נמצאת בעיצומו של תהליך"

מאמן נבחרת סקוטלנד אלכס מקליש. GettyImages
זיכרונות מ-1982. מקליש/GettyImages

בנבחרת סקוטלנד מגבירים את ההכנות למשחק ליגת האומות נגד ישראל ביום חמישי בחיפה. הערב (ראשון) סלטיק תתארח אצל סט. ג'ונסטון במשחק שיחתום את המחזור בפרמיירליג המקומית ומחר הסגל כבר יתכנס.

המאמן אלכס מקליש ימשיך עם מערך 3:5:2 אותו הוא מתרגל מאז שמונה מחדש לתפקיד המאמן. עם המערך הזה הסקוטים ניצחו את אלבניה 0:2 במשחק הקודם שלהם, אם כי שלושה ימים לפני כן הם הובסו 4:0 על ידי בלגיה במשחק ידידות.

מקליש סיפר היום: "פגשתי את המאמן של ישראל, אנדי הרצוג, לפני כמה שבועות בקונגרס פיפ"א. הם נמצאים עכשיו בתהליך של בנייה והוא עסוק בהטמעה של שיטה חדשה. זה יהיה משחק קשה. אני נזכר במשחק החוץ שלנו שם במוקדמות מונדיאל 1982. כולם היו בטוחים שננצח בקלות, אבל בקושי השגנו 0:1 משער של קני דלגליש, אחרי בישול שלי".

מקליש הוסיף: "ההפסד של ישראל לצפון אירלנד 3:0 נראה כמו תבוסה, אבל היא הגיעה לכמה הזדמנויות. יש לה שני חלוצים מסוכנים, דאבור וחמד, ושני מגינים אקספלוסיבים שאוהבים לעלות גבוה ולתמוך בהתקפה. פגשתי את מייקל אוניל והוא נתן לי את הרשמים שלו על ישראל. בימים הקרובים אקבל ניתוח יותר מעמיק מהצוות שלו בנבחרת צפון אירלנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully