וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "כשיש לך שחקנים כמו מוגרבי וגדיר אתה יכול להביך כל הגנה"

7.10.2018 / 9:35

בקבוצה נשמו לרווחה אחרי ניצחון הבכורה המרשים בחיפה, גורם: "לא סתם היתה התעקשות להביא את גדיר ולהשאיר את פיראס". גם בן זקן זכה למחמאות, יימשכו ניסיונות להביא מגן שמאלי זר

בני בן זקן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
זכה למחמאות. בן זקן/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין נשמו לרווחה אחרי הניצחון הגדול על הפועל חיפה אתמול (שבת) 0:3 מרשים, ניצחון שהיה הראשון העונה אחרי פתיחת עונה לא טובה. "היה לחץ אדיר בכל השבוע שלפני", העיד שחקן בקבוצה, "הבנו שלא משנה מי יעלה בהרכב ואיך נשחק אנחנו חייבים לנצח והגענו נחושים מאוד".

המאמן בני בן זקן הפתיע ביום שישי כשהוציא מחוץ לסגל את מוחמד כליבאת, ג'ורג' אקפביו ואמיר נאסר ובשבת הפתיע עוד יותר כשהוציא את מהראן ראדי מחוץ להרכב. מי שזכה להיכנס לעניינים לראשונה העונה היה ישראל זגורי שחזר להרכב אחרי תקופה ארוכה שהיה מחוץ לעניינים. הקשר כבר קיבל הודעה שאינו בתוכניות אך לאחר שלא מצא קבוצה אחרת, ביקש בני בן זקן מהנהלת המועדון להחזירו לעניינים. זגורי היה טוב מאוד וזכה למחמאות גדולות, אך מי שקיבלו את מירב המחמאות היו מוחמד גדיר ופיראס מוגרבי.

עוד בנושא:

ניר קלינגר עצבני: "נתתי יותר מדי קרדיט לשחקנים שלא הגיע להם"
ניצחון ראשון העונה: בני סכנין הביסה 0:3 את הפועל חיפה

שחקני בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ככה חוגגים ניצחון ראשון. שחקני סכנין חוגגים/אדריאן הרבשטיין

"כשיש לך שני שחקנים כמו גדיר ומוגרבי אתה יכול להביך כל הגנה בליגה", קבע גורם בהנהלה, "לא סתם הייתה התעקשות להביא את גדיר ולהשאיר את פיראס". אגב בסיום המשחק נכנסו יושב הראש מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום לחדר ההלבשה ורקדו עם השחקנים. "הרבה מאוד לחץ השתחרר גם אצלם", קבע שחקן, "הייתה שמחה אדירה".

במקביל גם בן זקן זכה למחמאות ונראה שהלחץ שהופעל גם על המאמן והמעמד שלו שהתערר התייצב מעט. בעניין אחר, בקבוצה ימשיכו לחפש מגן שמאלי זר שלא תחת חוזה כדי לנסות ולחזק את העמדה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully