וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "כשבן שהר משחק הוא כובש, אנחנו צריכים אותו"

7.10.2018 / 7:41

החלוץ שחזר מהקפאה קיבל קרדיט על הניצחון הראשון העונה: "הוא הסיר את הספקות בשאלה מי החלוץ הבכיר שלנו", בכר הופתע משריקות הבוז שקיבל בגלל החילוף של שהר, באלופה התמוגגו מהשילוב בין האסלביינק, סבע וסאבו

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. בפעם הראשונה בשנים האחרונות, נשרקו אתמול (שבת) שריקות בוז לחילוף של ברק בכר בטרנר, כשבן שהר הוחלף על ידי מרואן קבהא בדקה ה-63 של הניצחון 1:4 על מכבי פתח תקוה. בקהל האדום רצו לראות את החלוץ נשאר עוד על המגרש, כשגם אלונה ברקת עמדה על הרגליים ומחאה כפיים לחלוץ שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה וחזר בגדול עם צמד שהוביל את האלופה לניצחון ליגה ראשון העונה. שהר הקפיד להוריד פרופיל לאחרונה, ובסביבתו ידעו להעיד שהתעקש שאף אחד ממקורביו לא יתבטא בתקשורת כדי לא להלהיט את הרוחות שגם ככה סערו לאחרונה, ושהשיחות עם ברקת היו ענייניות וברוח טובה על אף שהיו נוקבות. שהר זכה גם להרבה מחמאות מחבריו לקבוצה בסיום: "אם למישהו היה ספק מי החלוץ הבכיר שלנו, אתמול בן הסיר את כל הספקות", קבע שחקן בקבוצה. "כשהוא משחק הוא כובש. אין ספק שאנחנו צריכים אותו איתנו".

למרות החגיגות והמחמאות המתיחות בינו לבין המועדון עדיין לא נגמרה לחלוטין, כשמכבי חיפה ממשיכה לעקוב אחר המתרחש ותנסה לצרפו בינואר. גורם בקבוצה הסביר את המצב: "לא היו בעיות. החלטנו לעשות שינויים וזה לא סוד. בן היה חלק מהשינויים האלה והוא ידע על זה. בסופו של דבר הוא התעקש להישאר, וברגע שהוא קיבל את הצ'אנס הוא ניצל אותו".

עוד בנושא

הפועל באר שבע התפוצצה עם 1:4 ביתי על מכבי פתח תקוה
בן שהר בסיום: "תמיד חשבתי שהכי טוב לי להישאר בבאר שבע"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

בן שהר שחקן הפועל באר שבע עם ברק בכר. ברני ארדוב
החילוף שהכעיס את טרנר/ברני ארדוב

2. אך לא רק שהר הופיע אתמול לליגה, אלא גם ובעיקר שלושת שחקני הרכש של הרגע האחרון. דיא סבע, נייג'ל האסלביינק ואריק סאבו זכו למחמאות אדירות, ובמועדון סוף סוף התמוגגו מהשילוב ביניהם: "כשהבאנו את שלושתם זה בדיוק מה שראינו ורצינו שיקרה", אמר גורם בקבוצה. "היה ברור לנו שייקח זמן להתחבר וגם עכשיו יש עוד הרבה עבודה, אבל הפוטנציאל שלהם לחזק אותנו משמעותית ברור לכולם".

בבאר שבע החמיאו גם לבכר על כך שהסיט את סבע והאסלביינק לעמדה מאחורי החלוץ, מה שהוציא מהם הרבה יותר מאשר במשחקים האחרונים. אגב גם בכר היה לחוץ מאוד אתמול והופתע בשריקות הבוז של הקהל בחילןף של שהר, אך במועדון העידו שלמרות הלחץ האדיר לאחרונה המאמן מצליח לשמור על קור רוח.

גם מיהאי קורהוט וחאתם עבד אלחמיד זכו למחמאות גדולות, כשהבלם ימשיך בהרכב, ובצוות המקצועי החמיאו לו ואמרו שהוא בכושר מצויין למרות שחזר מהיעדרות ארוכה, וגם החיבור בינו לבין שיר צדק נראה טוב. אלחמיד שוב הוחלף אתמול בשל העומס על שרירי הבטן אך הוא צפוי להיות כשיר לאחר פגרת הנבחרת.

עוד באותו נושא

בן שהר: "התחושות מדהימות, אני הכי שמח בעולם ומקווה לצאת לדרך חדשה"

לכתבה המלאה
דיא סבע שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
סוף סוף התחבר. דיע סבע/ברני ארדוב

3. כעת בבאר שבע ינסו לחזור לתלם, כשבמועדון הבהירו שהם עדיין לא יצאו מהמשבר והמשחק הבא נגד הפועל רעננה יהיה המבחן האמיתי. דור אלו שחזר כבר לאימונים מלאים יהיה כשיר לעמוד לרשות הקבוצה לאחר הפגרה, כאשר מיכאל אוחנה ומיגל ויטור צפויים לחזור לקראת סוף נומבר או לכל המאוחר בדצמבר. מי שעשוי להצטרף בקרוב הוא מיקו ממן שמתאמן עם הקבוצה. החלוץ ששיחק בהפועל קטמון בליגה הלאומית מרשים את הצוות המקצועי, אך החלטה סופית לגביו תתקבל רק במהלך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully