וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ תוקף: "הקבוצה החלשה בליגה. קלינגר לא מצליח לעשות מה שעשה קודם"

7.10.2018 / 7:04

סוער בהפועל חיפה. הבעלים פותח פה על הקבוצה שלו ("בלי שטקוס היינו חוטפים 7:0") וינחת כדי לשוחח עם קלינגר, שמצדו זעם על השחקנים: "שחקנים פה יצטרכו להוכיח את עצמם מחדש. לא לוקח אחריות". ביקורת על המגנים

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
מודאג מאוד. יואב כת/סוכנות ג'יני

עוד לפני סיום חלון ההעברות דיווחו שחקני הפועל חיפה כי הקבוצה שלהם נחלשה משמעותית. אתמול, הקבוצה של ניר קלינגר הוכיחה שלא רק משחק ההתקפה שלה נפגע אלא גם משחק ההגנה שאמור לעבור את השבועות הקרובים גם ללא ניסו קפילוטו. יואב כץ ינחץ בישראל באמצע השבוע הבא וישוחח עם השחקנים וניר קלינגר. הלילה תקף כץ: "כל מה שיכול לצאת לא טוב בקבוצה, יצא. לדעתי אנחנו הקבוצה הכי חלשה בליגה. נצטרך למצוא את הצורה איך להתחזק. כשאני אומר להתחזק אני מתכוון להתחזק מבפנים, ולא לחלון ההעברות בינואר. אנחנו במצב לא סימפטי. משחקים את הכדוגל הכי גרוע בליגה. זה גם המשחק הכי גרוע שלנו השנה. אנחנו חלשים מאוד". על קלינגר הוא אמר: "השנה הוא לא מצליח לעשות דברים שהצליח לעשות קודם לכן, בשנה שעברה". עוד הוסיף הבעלים: "יש לנו מזל שיש לנו את שטקוס. אחרת היינו חוטפים 7:0".

הבעלים אמנם לא מתכנן זעזוע, אבל הוא חושש מאוד שהפועל חיפה תהפוך לקבוצת תחתית. "מוגרבי וגדיר פשוט עשו מה שהם רוצים. הקבוצה הזאת נחלשה משמעותית. במקום לחשוב איך משחזרים את העונה שעברה, צריך לחשוב איך אנחנו מכוונים בכלל לפלייאוף העליון. יואב צדק, אנחנו נראים כמו קבוצת תחתית", אמר אחד השחקנים בקבוצה. בקבוצה באו בטענות למשחק ההגנה אבל בעיקר לשון גולדברג ודור מלול, שנראו רע מאוד אתמול. קלינגר מתכנן שינויים רבים בהרכב ובסגל לאחר הפגרה כך שמספר שחקנים ימצאו את עצמם בספסל וביציע.

עוד בנושא

פתיחת העונה המאכזבת נמשכת: הפועל חיפה הובסה 3:0 בידי סכנין
ניר קלינגר עצבני: "נתתי יותר מדי קרדיט לשחקנים שלא הגיע להם"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"זה נוגד את המורשת שלי". ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

אלי אלבז לא נכלל בסגל במחזור הקודם ואתמול, לפני המחצית השניה, הקהל ליווה אותו בשריקות בוז לפני הכניסה לדשא. "איך הם מצפים ששחקן ייכנס ככה למשחק? לא ברור", אמרו בקבוצה. "האוהדים כמובן לא אשמים במצב של הקבוצה, אבל הוא קיבל את העונש שלו. אין טעם להמשיך עם זה".

"מה שקרה נוגד את המורשת שלי בהפועל חיפה", אמר אתמול קלינגר שזעם בסיום על שחקניו. "חלק מהסיפור זה להיות בכישלונות. ונכשלנו. האוהדים לא יכולים להכיר קבוצה כמו זו ששיחקה במחצית השניה. זאת כניעה. ואין כניעה אצלנו. זה לא יעבור לסדר היום, לפחות לא מבחינתי. מעכשיו כולם מתחילים מחדש. כל השחקנים יצטרכו להוכיח את עצמם מחדש. שחקנים איבדו את הראש. אני רותח. בדרך כלל אני לוקח אחריות, הפעם אני לא לוקח אחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully