וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: 6 נקודות לעומרי כספי בניצחון ממפיס, קליבלנד גברה על בוסטון

הישראלי עלה מהספסל ל-15 דקות ב-104:109 של הגריזליס על אינדיאנה, הוסיף 4 ריבאונדים אבל נותר ללא שלשה בהכנה. 102:113 לקאבס נטולי קווין לאב על הסלטיקס נטולי אירווינג והייוורד

שחקני ממפיס גריזליס עומרי כספי, ג'רן ג'קסון. AP
עדיין מחכה למשחק שייתן לו פריצת דרך. עומרי כספי/AP

עומרי כספי ממשיך להתאקלם בממפיס, קבוצתו החדשה. הלילה (בין שבת לראשון) ערך הישראלי משחק הכנה שלישי עם הגריזליס, והוא עדיין ממתין למשחק הראשון בו יקלע בספרות כפולות אחרי שסיים עם 6 נקודות (2 מ-6 מהשדה, 2 מ-3 מהעונשין) ו-4 ריבאונדים ב-15 דקות בניצחון 104:109 על אינדיאנה אחרי הארכה, במה שהיה מעין דרבי ישראלי מול טי ג'יי ליף מהפייסרס (9 נקודות ו-5 ריבאונדים).

כספי ראה פרקט לראשונה 2:42 דקות לסיום הרבע הראשון, כשנכנס על חשבון הרכז שלווין מאק. עד סיום הרבע הראשון הוא הספיק לקלוע נקודה אחת מהעונשין, הוא הוסיף עוד שתי נקודות ברבע השני, ואת שלוש הנקודות הנוספות צבר ברבע השלישי. הסימן המדאיג עבור כספי: לפחות במשחקי ההכנה המגמה מהעונה שעברה בגולדן סטייט נמשכת, והוא עדיין ללא שלשה העונה (0 מ-3 מחוץ לקשת הלילה). הרוקי ג'רן ג'קסון הוביל את הגריזליס עם 18 נקודות ו-6 ריבאונדים, ארון הולידיי בלט אצל הפייסרס עם 20.

בשחזור גמר המזרח מהעונה שעברה, קליבלנד נטולת קווין לאב גברה 102:113 על בוסטון נטולת קיירי אירווינג וגורדון הייוורד. אנטה ז'יזיץ' הוביל את המנצחת עם 20 נקודות, הרוקי קולין סקסטון הוסיף 13, ובצד השני 17 נקודות של טרי רוז'יר ומרכוס מוריס לא הושיעו את הסלטיקס, במשחק שמה שייזכר ממנו הוא יותר מכל מיני-קטטה בין מרכוס סמארט לג'יי אר סמית'.

בשעה זו מתרחש המשחק השלישי והאחרון של הלילה, הדרבי של LA בין הלייקרס (ללא לברון ג'יימס) לקליפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully